توسعه و تجهیز مدارس شمال شرق شهر

شهردار منطقه ۴ از توسعه، تجهیز و رسیدگی به مدارس این منطقه خبر داد و گفت: باید با ایجاد تعامل دوسویه بین شهرداری‌ها و آموزش و پرورش با حمایت از مدارس، زمینه‌ساز رشد و تعالی قشر آینده‌ساز کشور باشیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده با تاکید بر نقش حمایت کننده شهرداری ها و تاثیر آن در تعلیم و تعالی دانش آموزان گفت: مدارس بعنوان پایگاه اصلی تعلیم و تربیت دانش آموزانی که آینده ساز کشور ما هستند به عنوان یک اولویت برای تجهیز و رسیدگی مورد توجه شهرداری هاست. براین اساس توسعه و کمک رسانی به این موضوع بسیار ضروری می باشد.

وی ادامه داد: در این راستا فعالیت های مختلف اداره آموزش های شهروندی منطقه ۴ با عنوان توسعه و تجهیز مدارس در سال ۱۴۰۲ به همت معاونت فنی و عمرانی از نیمه مرداد تا پایان مهر ماه ۱۴۰۲ با روکش آسفالت حیاط ۱۸مدرسه منطقه۴ به مساحت ۱۹۸۱۹ متر مربع با پخش ۱۷۸۷ تن آسفالت صورت گرفت.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: این فعالیت ها با رنگ آمیزی ساختمان در ۶ مدرسه به متراژ ۸۳۰۰ و ۲۵۰۰ متر مربع ایزوگام برای مدرسه استثنایی امید تا به این لحظه اجرایی شده است.

کمالی زاده با اشاره به دیگر اقدامات این عملیات افزود: اقلام تجهیزاتی مدارس از جمله سیستم رایانه، ویدئو پروژکتور، تخته وایت برد، فرش سجاده ای، میز و صندلی معلم، میز و نیمکت دانش آموز، آمپلی فایر و... در حال خریداری و اهدا به مدارس منطقه۴ است.

وی در پایان گفت: در پویش جهادی مهر در مهر جهت زیباسازی دیوارهای داخلی مدارس (دیوارنگاره) با اولویت شعارهای فرهنگی و تربیتی، زیباسازی دیوارهای داخلی ۱۱مدرسه به متراژ حدود ۱۳هزار متر مربع تاکنون انجام گرفته و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 48997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =