منطقه ۴ در تدارک جشن خانواده بزرگ ایران

شهردار منطقه ۴ گفت: در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه‌های آئین نکوداشت دهه مبارک فجر با شعار محوری جشن خانواده بزرگ ایران، در محلات ۲۰ گانه این منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش  شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، علی اصغر کمالی زاده؛ با تبریک فرا رسیدن فجر انقلاب به ویژه برنامه هائی که این منطقه به همین مناسبت تدارک دیده اشاره کرد و گفت : منطقه ۴ با در نظر گرفتن سیاست مردمی سازی رویدادهای مناسبتی در نظر دارد از استعدادها و ظرفیت های گروه های مردمی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی کمک گرفته و برنامه هائی در خور شهروندان اجرا کند.

وی به بیان برنامه های فجر انقلاب پرداخت و گفت: ویژه برنامه های چهل و پنجمین فجر انقلاب از ۱۰ بهمن ماه با فضا سازی و آذین بندی ساختمان ها و مراکز تحت پوشش معاونت اجتماعی و سرای محلات آغاز شده و در ادامه با برپائی مراسم جشن ، نور افشانی ، پخش نواها و سرودهای انقلابی ، برپائی محافل انس با قرآن ، نمایشگاه ، برگزاری یادبود شهدا و شب خاطره و تهیه و تولید محتوی در فضاهای مجازی ، ایام ا.... دهه مبارک فجر گرامی داشته خواهد شد.

شهردار منطقه ۴ به مراسم جشن در ۸ نقطه از منطقه اشاره کرد و ادامه داد: با مشارکت ادارات اجتماعی نواحی ۹ گانه مراسم جشن انقلاب در میادین شاهد، هروی، ملت، رهبر، الغدیر، پاساژ پارسیان، شهروند حکیمیه و شهروند آزادگان از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه با برنامه های شاد و متنوع جشن های انقلاب را برگزار خواهند کرد.

برگزاری پردیس بزرگ فرهنگی در مسیر راهپیمائی ۲۲ بهمن برنامه دیگری بود که کمالی زاده در بیان آن توضیح داد: در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پردیس تخصصی منطقه ۴ خدمات متنوع فرهنگی را در غرفه های فرهنگی، کودک، بانوان، سلامت، ورزش، گردشگری و غرفه پذیرائی به راهپیمایان ارائه خواهد کرد.

وی همچنین از برپائی مراسم شاد و متنوع فرهنگی در استیج فرهنگی ۲۲ بهمن خبر داد و یادآور شد: استیج منطقه ۴ نیز در کنار ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان ، برنامه های شاد و متنوع سرود ، تواشیح ، مسابقه و جایزه ، پخش موسیقی های انقلابی و شاد ، حرکات نمایشی و تئاتر طنز را برای شرکت کنندگان در راهپیمائی اجرا می کند.

یکی دیگر از این برنامه ها، اجرای مراسم نور افشانی است که شهردار منطقه ۴ اظهار داشت: مراسم نور افشانی در پشت بام سراهای محلات همراه با پخش صوت تکبیر و ۱۰ مسجد منتخب سطح منطقه ، با حضور مردم و فریاد گل بانگ ا.. اکبر در شب ۲۲ بهمن ساعت ۲۱ برگزار می گردد. وی در پایان خاطر نشان کرد : تمامی پویش ها ، رویدادهای میدانی، ویژه برنامه های ایام ا.... دهه مبارک فجر و مراسم ویژه اعیاد ماه رجب با شعار محوری جشن خانواده بزرگ ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 49140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =