عملکرد سازمان املاک و مستغلات شهرداری تاکنون مطلوب بوده است

مهدی چمران در دویست و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران گفت: خوشبختانه این سازمان تاکنون موفق بوده و اقدامات قابل قبولی دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر مسئولیت سازمان املاک، اظهار داشت: این سازمان در حفظ و نگهداری املاک، به روز بودن اطلاعات املاک و نیز در خرید و فروش‌ها، به اندازه وظایفش مسئول است. آنچه در گزارش حسابرس بر آن تاکید شده این است که در اینجا مسئولیت و اختیار تام بر عهده سازمان املاک نیست اما مسئولیت محول شده بر قوت خود باقی است و انتظار ما این است که این سازمان نسبت به وظایف و اطلاعاتی که باید داشته باشد و نیز ثبت دقیق آن‌ها در سامانه جامع املاک اهتمام لازم را داشته باشد.

همچنین ابوذر مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با بیان اینکه بر اساس اعلام حسابرس، گزارشات حسابرسی صورت گرفته، مطلوب ارزیابی شده است اظهار کرد: با توجه به اینکه موضوع بدهی مالیاتی شرکت و سازمان ها در اداره کل امور مجامع و حسابرسی متمرکز شده است و توسط اداره کل خزانه داری شهرداری پرداخت می شود لذا در صورت توافق و پرداخت، دغدغه خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: در سنوات گذشته، مبالغ ۲.۵ درصد حق الزحمه سازمان به حساب خود سازمان واریز می شد اما پس از تشکیل خزانه واحد، این درآمد باید به حساب خزانه واحد واریز شود که انجام خواهد شد.

مختاری تاکید کرد: با تلاش و پیگیری های پرسنل سازمان املاک و مستغلات، تمامی بندهای حسابرس و بازرس قانونی سازمان در سنوات گذشته، تعیین تکلیف شد.

انتهای پیام/

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر: 49172

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =