میز خدمت این بار در مسجد سیدالساجدین(ع) برپا شد

در ادامه ملاقات‌های مردمی مدیران در مساجد شهر، نمایندگان مردم و مسوولان قضایی و اجرایی، انتظامی و اداری از نزدیک پاسخگوی شهروندان منطقه ۴ بودند .

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این نشست که با حضور "مهدی اقراریان" عضو شورای اسلامی شهر، "علی اصغر کمالی زاده"  شهردار منطقه چهار، " حسن عبدلیان پور" رییس مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و جمعی از معاونان، کارشناسان و وکلای مجرب برگزار شد، کمالی زاده بر ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به شهروندان تاکید کرد.

وی گفت: رسیدگی به خواسته ها و مطالبات شهروندان مارا بعنوان نمایندگان منتخب آنها ملزم می کند تا شبانه روز در راه خدمت صادقانه تلاش کنیم‌. مردم به عنوان صاحبان اصلی شهر و مهم ترین مخاطبان مدیریت شهری حق رسیدن به خواسته هایشان را داشته و این مهم بر دوش مسئولان ابرشهر تهران است.

در ادامه مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران که فریضه مغرب و عشا را در بین نمازگزاران شمال شرق پایتخت برگزار کرد، گفت: یکی از مهمترین وظایف شورای اسلامی شهر تهران رسیدگی به مشکلات شهروندان در امور شهری است که به همین منظور در مساجد پایتخت به‌عنوان اصلی‌ترین پایگاه مردمی حضور پیدا کرده و معضلات شهری را با جدیت دنبال می‌ کنیم.

قابل ذکر است ملاقات حضوری مسوولان ارشد پایتخت و اهالی منطقه چهار در مسجد سیدالساجدین(ع) در محله مجیدآباد انجام  و به مطالبات شهروندان رسیدگی شد.

انتهای پیام/

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 49335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =