کلنگ زنی بازار میوه و تره بار دستواره در منطقه ۲۱

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در بازدید دوره ای و نظارت ستادی از منطقه ۲۱ وضعیت این منطقه را در حوزه خدمات شهری بررسی و مصوباتی را در این منطقه به تصویب رساند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، بازدید دوره ای و نظارت ستادی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از منطقه ۲۱ با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱، جعفری مدیر کل امور خدمات شهری، نجفی سرپرست اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان، حسینی مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران، مهدی بختیاری‌زاده سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار، مذهبی مدیرعامل سازمان زیباسازی، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونان سازمان بوستان ها و شرکت ساماندهی، مسعود نوابی معاون خدمات شهری منطقه ۲۱، شهرداران نواحی و مدیران و مشاورین ارشد این معاونت پیرامون بررسی وضعیت نگهداشت شهر در این منطقه برگزار شد.

در این جلسه نظری پس از استماع گزارشی جامع از وضعیت این منطقه در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری، گفت: هدف از برگزاری چنین جلسات و بازدیدهایی تلاش در راستای ارتقاء و بهبود سطح نگهداشت شهر در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و آسیب شناسی شرایط موجود است؛ بنابراین با احصاء مباحث و مشکلات موجود و پیگیری های مستمر، خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهید.

در این جلسه گزارشی جامع از فعالیت ها و اقدامات این منطقه در حوزه خدمات شهری، گزارشی از اعتبارات و پیشرفت فیزیکی پروژه های این منطقه، ارزیابی این منطقه در خصوص موضوعات مختلف خدمات شهری و وضعیت نگهداشت شهر، وضعیت پیام های سامانه ۱۳۷ منطقه در حوزه خدمات شهری، عملکرد منطقه در موضوعات مرتبط  با سازمان ها و شرکت های حوزه خدمات شهری و... مطرح و در ادامه درخواست های منطقه در حوزه خدمات شهری مطرح و در خصوص مباحث فوق بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در جریان این بازدید و با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ و هیات همراه و به منظور افزایش سرانه های خدماتی در این منطقه و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان بازار میوه و تره بار دستواره در این منطقه کلنگ زنی شد.

لازم به ذکر است در این بازدید چند ساعته حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و هیات همراه پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام آرمیده در بوستان شهدای گمنام از نقاطی چون مسیل قوری چای، محل احداث بازار میوه و تره بار دستواره، بوستان دستواره، احداث بوستان بانوان در شهرک استقلال، میدان کمال الملک، بوستان نرگس، محل ساماندهی دستفروشان در تهرانسر و... بازدید کردند و در ادامه به بررسی وضعیت نگهداشت این منطقه پرداختند.

انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 49459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =