شناخت نیاز و مطالبه شهروندان رمز اصلی موفقیت خدمت‌رسانی

در جلسه هم‌اندیشی نظارت ستادی اداره روابط‌ عمومی شهرداری منطقه ۴ با روابط‌ عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران بر تعامل موثر با شهروندان و شناخت نیاز و سلیقه آنها تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این جلسه که با حضور محمدحامد احسان بخش معاون روابط ‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و جمعی از مدیران این مرکز،  مدیر روابط عمومی منطقه ۴ و کارشناسان این حوزه برگزار شد، درخصوص روند کار و فعالیت های روابط عمومی این منطقه بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای این جلسه کارشناسان حوزه روابط عمومی منطقه چهار هریک جداگانه به بیان شرح وظایف و اقدامات حوزه مربوط خود پرداخته از نقطه نظرات معاون روابط عمومی مرکز بهره بردند.

در این جلسه احسان بخش ضمن تشکر از زحمات پرسنل خدوم حوزه روابط عمومی منطقه چهار و موفقیت های چشمگیر چند ماهه اخیر این اداره گفت: بسیار خوشحالیم که روابط عمومی منطقه ۴ به عنوان بزرگترین منطقه پایتخت  با حضوری فعال در تمامی زمینه ها به عنوان سخنگوی شهرداری منطقه ۴ رضایت شهروندان را کسب کرده است.

وی افزود: شناخت نیاز و سلیقه شهروندان و فعالیت و پاسخ به مطالبه آنها یکی از اصول مهم یک روابط عمومی موفق است.

معاون روابط ‌عمومی مرکز ارتباطات گفت: شجاعت انتقاد از خود، بررسی آخرین روش های علمی و تخصصی دنیا، نگاه روایتگرانه؛ استفاده از پرسنل در بعدهای مختلف کاری و ... از اصولی است که برای یک روابط عمومی موفق لازم و ضروری است.

در ادامه این جلسه قهرمانی مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه چهار بعد از تشریح عملکرد ۱۰ ماهه این حوزه گفت: روابط عمومی به عنوان  مرجع شناساندن اهداف و سیاست ها و کارکردهای شهرداری به شهروندان، جایگاه بسیار موثری در مدیریت شهری دارد.

وی در ادامه بر دیگر وظایف و اقدامات چند ماه اخیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ اشاره کرد و گفت:  شناخت افکار عمومی، نحوه شکل گیری آنها و راه های تغییر آن در صورت نیاز از دغدغه های اصلی روابط عمومی منطقه چهار است.

در پایان این جلسه معاون روابط ‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از اقدامات و فعالیت های اداره روابط عمومی منطقه ۴ اظهار خرسندی کرد و راهکارهای مورد نیاز را برای وضعیت مطلوب تر ارائه داد.
انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
کد خبر: 49485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =