پل حافظ نوروز ۱۴۰۳ جمع‌آوری نمی‌شود/ بهره‌برداری از ساختمان بلدیه؛ تابستان

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه جمع‌آوری پل حافظ نیاز به امکان‌سنجی دارد، گفت: با توجه به این موضوع، جمع‌آوری پل در نوروز ۱۴۰۳ انجام نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهر، هادی حق بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران در حاشیه آیین بهره‌برداری از زیرگذر متوسلیان- باغستان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که ساختمان بلدیه چه زمانی افتتاح خواهد شد؟، گفت: ساختمان بلدیه یا خانه شهر نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بخشی از این پیشرفت مربوط به خرید تجهیزات است. پروژه تا پایان ۶ ماه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درباره احداث زیرگذر واقع در محدوده میدان سپاه و مسیر غرب به شمال خاطرنشان کرد: امکان‌سنجی این طرح انجام شده و در صورت مصوب شدن در شورا اجرایی می‌شود. این طرح سال آینده با رفع معارضین احداث خواهد شد.

حق‌بین در خصوص پروژه های که قرار است به زودی احداث شود، گفت: پارکینگ طبقاتی مینابی در منطقه ۱۵ ظرف یک ماه آینده افتتاح می‌شود. تقاطع کنارگذر کندرو شمال بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۶ نیز طی دو هفته آینده به بهره برداری می‌رسد که پروژه ای اثرگذار است. همچنین فاز دیگر بزرگراه نواب-تندگویان به‌زودی آغاز خواهد شد و تا قبل از شروع سال آینده زیرگذر آن را افتتاح می کنیم. تقاطع بزرگراه همت- شهران نیز از دیگر پروژه‌هاست که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید. عرشه فلزی آن نصب شده اما برودت هوا باعث تاخیر در پروژه شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره جمع‌آوری پل حافظ نیز گفت: پل حافظ قطعاً در نوروز ۱۴۰۳ جمع‌آوری نخواهد شد و باید جمع‌آوری آن را امکان‌سنجی کنیم. جلسات مربوط به جمع‌آوری آن برگزار شده و به این نتیجه رسیدیم که جمع آوری باید با جایگزینی زیرگذر همراه باشد. بنابراین فعلا باید به سمت مقاوم‌سازی حرکت کنیم. 

انتهای پیام/

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 49491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =