توزیع برنج و گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌های شهروند

مدیرعامل شرکت شهروند از توزیع برنج و گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه‌های شهروند خبرداد و گفت: مشکلی در تامین کالای اساسی برای شب عید وجود ندارد.

داوود قربانیان، مدیرعامل شرکت شهروند در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: فروشگاه زنجیره‌ای شهروند در حوزه تامین کالای پایان سال تمهیداتی اندیشیده که عمده این مسائل به تامین کالای تنظیم بازار یا سبد معیشت مردم بازمی‌گردد.

وی افزود: در حال حاضر تعاملات را با gtc شروع کردیم، برنج تنظیم بازار را تحویل گرفتیم و در فروشگاه های شهروند در حال عرضه است. شکر در فرایند بسته بندی قرارگرفته و شکر تنظیم بازاری هم در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت شهروند در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه گوشت‌ هم اقداماتی انجام‌ گرفته و گوشت تنظیم بازار در فروشگاه ها در حال عرضه است، گفت: با توجه به اینکه حجم تقاضا و مراجعات بالاست،  تامین تمام نیاز شهر تهران در توان ما نیست اما در تلاشیم که زنجیره‌ها را تقویت کنیم.

قربانیان با اشاره به اینکه درخصوص آجیل و سفره شب عید، تعاملاتی با تامین‌کنندگان صورت گرفته و در تلاش هستیم که این اقلام با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شهروندان قرار بگیرد، گفت: در حوزه تامین کالای اساسی مشکلی وجود ندارد به طوری که حتی مواد شوینده مورد نیاز هم تامین شده است.

وی ادامه داد: برای کالای مورد نیاز سازمان، شرکت‌ها و بخش‌هایی که برنامه ای برای توزیع بین کارکنان دارند، آمادگی برای عرضه داریم و یک تعامل خوبی با سازمان بازنشستگی شهرداری صورت گرفته تا سبد معیشت مناسبی تهیه و تحویل شود.

انتهای پیام/

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 49645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =