اجرای طرح ایمن‌سازی ترافیکی در خیابان انقلاب و آزادی تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۶ گفت: طرح فوریتی بهسازی و ایمن‌سازی المان‌های ترافیکی خیابان‌های انقلاب و آزادی در دستور کار اداره نظارت و اجرای معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ علیرضا صادقی بخش اظهار کرد: محور شریانی خیابان انقلاب و آزادی در محدوده منطقه۶ با طول حدود ۴ کیلومتر یکی از مهمترین، متراکم ترین و دارای بیشترین حجم ترافیک است که لزوم ساماندهی المان ها و تجهیزات ترافیکی را توجیه می نماید. بدین منظور ابتدا پایش کارشناسی توسط معاونت حمل و نقل انجام و با تهیه ملزومات ترافیکی و با استفاده از ظرفیت های قراردادی موجود در کمترین زمان ممکن و ظرف مدت ۴ روز این محور به لحاظ پارامترهای استاندارد ترافیکی بهسازی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۶ ادامه داد: تعویض استوانه های ایمنی، مرمت و تعویض تابلوهای ترافیکی، ایمن سازی ایستگاه های اتوبوس، نصب کاشن تانک، شست شوی کامل ایستگاه‌های بی آر تی و مرمت و مستحکم سازی نرده های ترافیکی و مرمت و نگهداشت ایستگاه‌های اتوبوس از جمله فعالیت هایی بود که در قالب این طرح فوریتی انجام شد.

صادقی بخش افزود: از جمله اقدامات شاخص این طرح فوریتی رسیدگی به وضعیت ایستگاه های اتوبوس تندرو در این محور بود که وضعیت موجود را بطور قابل توجهی ارتقا بخشید. هم چنین خط کشی این محور شریانی شامل خط کشی های زرد محوری خط ویژه اتوبوس تندرو و هم چنین خط کشی های محوری با استفاده از رنگ سرد در طول این محور انجام تا کاملا به لحاظ ترافیکی این محور از سطح قابل قبولی برخوردار شود.

انتهای پیام/

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 49732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =