توزیع قبوض عوارض پایدار با استفاده از ظرفیت کارکنان منطقه۶

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه۶، از نحوه توزیع قبوض عوارض نوسازی و پسماند با بهره گیری از ظرفیت کارکنان این منطقه در این طرح خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ مهدی فراستی ،معاون مالی و اقتصاد شهری گفت: پرداخت به‌موقع عوارض گامی مؤثر در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و تضمین‌کننده توسعه زیرساخت‌های شهری و پرداخت به‌موقع عوارض از سوی شهروندان حرکتی به‌سوی تأمین هزینه‌های مرتبط با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و خدماتی خواهد بود.

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه یادآور شد: عوارض نوسازی ازجمله درآمدهایی است که دریافت آن موجب افزایش منابع درآمدی این دستگاه و موجب خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهر و شهروندان می‌شود، امید است با انجام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با جلب اعتماد شهروندان شاهد مشارکت هر چه بیشتر آنان در یاری‌رساندن به شهرداری باشیم.

فراستی در خصوص توزیع قبوض انبوه گفت: عوارض پایدار شامل عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند با استفاده از ظرفیت کارکنان منطقه شش از هفدهم بهمن ماه آغاز و تا نیمه اول اسفند ماه سال جاری در سطح منطقه توزیع می شود.

معاون شهردار منطقه اضافه کرد: مهلت پرداخت قبوض انبوه عوارض پایدار تا پایان سال جاری بوده و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا ۲۹ اسفند ماه پرداخت کنند مشمول ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی شهرداری تهران می شوند و جریمه دیرکرد آنها بخشوده خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم همدلی و هم‌افزایی تمامی کارکنان در پیشبرد اهداف مدیریت شهری خاطر نشان کرد: امیدوارم با تلاش نیروهای خدوم شهرداری تهران و نزدیک شدن به ایام پایانی سال، روند رو به رشد درآمد شهرداری تهران بیش از پیش محقق شود.


انتهای پیام/

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 49735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =