زیباسازی معابر و بزرگراه‌های منطقه ۴ در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ عملیات رنگ‌آمیزی جداول و المان‌های شهری با هدف زیباسازی و نظم‌دهی منظر شهری در حال انجام است.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ سید محمد قاضی میرسعید گفت: با هدف زیباسازی معابر شهری، ایجاد نظم و ارائه خدمات به شهروندان به خصوص میهمانان نوروزی و در قالب طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳، عملیات رنگ آمیزی و احیاء رنگ جداول و المان های شهری شامل کافو، دستک، نرده، تابلوهای شناسایی معابر و … اجرایی  شده و همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی بصری و سیمای ظاهری سطح گذرگاه ها و محورهای اصلی منطقه چهار گفت: در اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول و ‌المان های شهری توجه به کیفیت و سرعت عمل در اجرای کار در ساعات کم تردد پایانی شب به منظور رفاه حال شهروندان مد نظر است.

معاون شهردار منطقه ۴ با اعلام اینکه این اقدام در محور بزرگراه شهید سردار سلیمانی حدفاصل خیابان دماوند تا پل سیدخندان به طول ۱۰ کیلومتر و همچنین بزرگراه صیاد شیرازی و اتوبان شهید بابائی در حال انجام است، افزود: اجرای طرح رنگ آمیزی جداول با طیف رنگ های آرامبخش علاوه بر زیبائی و پاکیزگی محیط شهری باعث بهتر دیده شدن جداول در شب برای رانندگان شده و همچنین جداول از حالت یکنواخت و خسته کننده خارج می شود.

انتهای پیام /

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 49972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =