تشکیل پنجمین جلسه اتاق حل مساله در منطقه ۶

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه۶ از تشکیل پنجمین جلسه اتاق حل مساله با موضوع لزوم ارتقای میزان رضایتمندی و تعلق سازمانی کارکنان در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ سید مجتبی کسائیان گفت: در راستای احصائ مسائل حوزه های مختلف منطقه بر اساس روش GUT و متناسب با آن انتخاب ۱۰ مساله اولویت دار منطقه، پنجمین جلسه کارگروه مذکور با موضوع بررسی مسائل مربوط به حوزه خدمات شهری و محیط زیست برگزار شد.

کسائیان افزود: در این کارگروه یکی از مسائل حوزه خدمات شهری با عنوان موضوع لزوم ارتقای میزان رضایتمندی و تعلق سازمانی موضوع بحث و بررسی قرار گرفت و تحلیل شاخص های ازقبیل لزوم نیاز سنجی از کارکنان استفاده از ظرفیت های موجود منطقه در جهت بستر سازی امکانات رفاهی، آموزش های کاربردی برای کارکنان، تکریم کارکنان در موضوعات مختلف از قبیل تولد ، ازدواج و .... پرداخته شد و راهکار های با استفاده از نظرات خبرگان شغلی به منظور عملیاتی نمودن طرح ها و پیشنهادات در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد راهکارهای پیشنهادی در ۳ و شاخص مدت زمان اجرا، مدیریت هزینه و میزان سهولت در اجرا مورد بازبینی قرار بگیرد و بر این اساس برای راهکارهای اولویت دار کاربست اجرایی تعریف شود.

معاون شهردار منطقه ۶ در پایان بیان کرد: جلسات این کارگروه به صورت منظم و متناسب با اولویت های تعیین شده در خصوص مسائل دیگر حوزه خدمات شهری منطقه برگزار و نتایج آن در اختیاران مدیران قرار می گیرد و در برنامه ریزی مد نظر قرار می گیرد.

انتهای پیام/

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 49993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =