۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر: 5005
تعطیلی گسترده مراکز تفریحی و آموزشی تهران

شهر: به دلیل شدت در شیوع ویروس کرونا محدودیت یک هفته‌ای در تهران اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر، بر اساس تازه ترین دستورالعمل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، همزمان با تشدید ویروس کرونا، محدودیت‌های تازه‌ای در استان تهران وضع شد. 

بر همین اساس حمیدرضا گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استان تهران در دستورالعملی محدودیت‌ها و تعطیلی برخی مراکز از تاریخ ۱۲ مهر ۱۳۹۹ تا ۱۸ مهر ۱۳۹۹ را که از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا وضع شده بود را ابلاغ کرد.

بر اساس این دستورالعمل دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای (زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها) و کتابخانه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و...مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی، ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهربازی، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی و برگزار نکردن نماز جمعه، به مدت یک هفته با محدودیت مواجه خواهند بود.

همه دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی و نهادهای عمومی غیردولتی از جمله شهرداری‌های مستقر در استان تهران ملزم به رعایت و اعمال این محدودیت‌ها هستند.

۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر: 5005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =