طرح نوسازی و تعویض تابلوهای دیوارکوب شناسایی معابر در آستانه سال ۱۴۰۳

در آستانه سال جدید با مشارکت و همکاری اداره زیباسازی شهرداری منطقه چهار و در قالب طرح استقبال از بهار، تابلوهای دیوارکوب شناسایی معابر ناحیه ۶ منطقه ۴ ساماندهی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: در این طرح که بصورت پایلوت در ناحیه ۶ آغاز شده و با هدف زیباسازی منظر شهری و اصلاح تابلوهای مخدوش شده معابر اصلی و فرعی صورت پذیرفته، تعداد ۷۷  تابلوی دیوارکوب مستعمل سطع معابر جمع آوری و با تابلوهای جدید جایگزین شد.

وی افزود: در ادامه این طرح که در سطح نواحی ۹ گانه منطقه در حال اجراست، تمامی تابلوهای شناسایی معابری که نیاز به نوسازی و تعویض داشته باشند، پس از بازدید و بررسی کارشناسی ساماندهی خواهند شد.

قاضی میرسعید در پایان از شهروندان مشارکت جوی منطقه چهار درخواست کرد تا در صورت مشاهده تابلوهای شناسایی فرسوده و یا معابر بی نام در سطح منطقه با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷،   ناحیه مربوطه و یا اداره زیباسازی منطقه تماس بگیرند و با ذکر دقیق نشانی تابلوهای فرسوده یا مخدوش شده، مسئولان شهری را درجریان این موضوع قرار دهند تا در اسرع وقت نسبت به تعویض تابلو و یا نامگذاری معبر اقدام شود.

انتهای پیام /

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
کد خبر: 50058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =