استانداردهای درمانگاه‌های شهرداری باید ارتقا پیدا کند

سرپرست جدید شرکت شهر سالم در جمع روسا و مدیران داخلی درمانگاه‌های شهرداری تهران با تشکر از زحمات کادر درمان این مراکز ابراز امیدواری کرد که در آینده، استانداردهای کمی و کیفی این مراکز ارتقا پیدا کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، ابوالفضل ذاکریان در جمع روسا و مدیران داخلی درمانگاه‌های ۱۹گانه شهرداری تهران حاضر شد و ضمن شنیدن نقطه‌نظرات ایشان، به تشریح برنامه‌های آتی خود پرداخت.

در این نشست که در سالن آمفی‌تئاتر درمانگاه منطقه شش برگزار شد، وی با اشاره به اهمیت بخش درمان در برنامه‌های دوره جدید مدیریت شرکت شهر سالم، حضور خود در جمع روسا و مدیران درمانگاه‌های مناطق پیش از پایان یک هفته کاری‌اش را نشانه‌ای از توجه دوره جدید به این بخش عنوان کرد و گفت: ما برای درمانگاه‌ها نقشه و برنامه داریم و هر کدام باید بر اساس شرایط منطقه و ظرفیت‌هایشان، توسعه خدمات را در دستور کار قرار دهند.

ذاکریان ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان درمانگاه‌های شهرداری و همچنین مدیریت پیشین شرکت شهر سالم بیان کرد: رضایتمندی مراجعان به درمانگاه‌ها علی‌رغم مشکلات فراوانی که این بخش در کل کشور با آن دست به گریبان است، نشان از توان زحمت شماست. البته می‌دانیم که انتظارات کارکنان و بازنشستگان بالاتر از استانداردهای کنونی است و امیدوارم بتوانیم به کمک هم به سمت بهبود کمی و کیفی خدمات حرکت کنیم.

سرپرست شرکت شهر سالم با اعلام آغاز بازدیدهای خود از مراکز درمانی در هفته آینده افزود: انتظار ما از شما ارائه برنامه یک ساله برای توسعه مرکز درمانی خود در سال ۱۴۰۳ است که در بازدیدها درباره تک تک آن صحبت خواهیم کرد.

به گفته ذاکریان، هیئت مدیره قوی و کاردان شرکت شهر سالم نقطه اتکا و نعمتی برای این مجموعه است و تجربیات و جایگاه اعضای آن به ویژه دکتر رئیس‌زاده، رئیس هیئت مدیره و رئیس نظام پزشکی کشور می‌تواند راهگشا باشد.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم، ذاکریان با حضور در بخش‌های مختلف معاونت درمان شرکت شهر سالم ضمن آشنایی با روند فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی، با کارکنان این معاونت گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 50078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =