آماده‌سازی شمال شرق پایتخت برای بهار ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۴ گفت: در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ شمال شرق شهر را برای بهاری زیبا و دل‌انگیز مهیا می‌سازیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه؛ علی اصغر کمالی زاده گفت: با توجه به ماه پایانی سال و در آستانه سال نو حال و هوایی دیگری در شهر حاکم است و در گوشه گوشه معابر تکاپوی بخش های مختلف برای فضا آرایی شهری آراسته تر دیده می شود.

 وی ادامه داد: در نظر داریم با سعی و تلاش همه ادارات و واحدهای شهرداری منطقه چهار بیش از گذشته رضایت شهروندان و میهمانان نوروزی را که پایتخت را برای گذران دوران عید خود انتخاب می کنند، مهیا سازیم و در همین راستا می بایست برای اجرای این طرح با تعامل و همکاری صمیمانه تمام ظرفیت ها را به کار گیریم.

کمالی زاده با اشاره به انجام عملیات مذکور خاطرنشان کرد: در این راستا عملیات رنگ آمیزی جداول و المان های شهری با هدف زیباسازی و نظم دهی منظر شهری در حال انجام است.

وی ادامه داد: عملیات رنگ آمیزی و احیاء رنگ جداول و المان های شهری و بوستانی شامل کافو، دستک، نرده، تابلوهای شناسایی معابر، پایه پل ها، مجموعه های ورزشی و بازی کودکان، ساماندهی تابلوهای دیوارکوب و … از اقدامات انجام گرفته در این طرح می باشد.

شهردار منطقه ۴ با اعلام اینکه این اقدام در محور بزرگراه شهید سردار سلیمانی حدفاصل خیابان دماوند تا پل سیدخندان به طول ۱۰ کیلومتر و همچنین بزرگراه صیاد شیرازی و اتوبان شهید بابائی در حال انجام است، افزود: اجرای طرح رنگ آمیزی جداول با طیف رنگ های آرام‌بخش علاوه بر زیبائی و پاکیزگی محیط شهری باعث بهتر دیده شدن جداول در شب برای رانندگان شده و همچنین معابر را از حالت یکنواخت و خسته کننده خارج می سازد.

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی بصری و سیمای ظاهری سطح گذرگاه ها و محورهای اصلی منطقه چهار گفت: در اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول و ‌المان های شهری توجه به کیفیت و سرعت عمل در اجرای کار در ساعات کم تردد پایانی شب به منظور رفاه حال شهروندان مد نظر است.

کمالی زاده با اشاره به آماده سازی بوستان‌های منطقه در آستانه سال نو گفت: این منطقه  با کاشت گل و درخت در بوستان‌ها، ایجاد فرش گل در حاشیه بزرگراه‌ها و معابر اصلی و بهسازی وسایل ورزشی و بازی کودکان در بوستان‌ها به استقبال بهار می‌رود.

مدیریت شهری منطقه ۴ در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با تلاش و همت دوچندان بتوانیم شهری در شأن و سزاوار شهروندان در روزهای شاد نوروزی مهیا سازیم.

انتهای پیام/

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 50097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =