کاهش تخلفات احتمالی تاکسیرانان با کنترل هوشمند و گشت‌های سیار 
در پنج نقطه شهر

سرپرست سازمان تاکسیرانی از افزایش نظارت و کنترل ناوگان تاکسیرانی پایتخت طی ایام پایانی سال خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با نظارت بیشتر امسال کمتر شاهد تخلفاتی چون حمل بار توسط تاکسی‌ها به ویژه در محدوده بازار باشیم.

شادی مالکی در گفت و گو با خبرنگار شهر با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام انتهایی سال جاری پیگیری خواهد شد، گفت: با افزایش نظارت‌های میدانی در مناطق مرکزی شهر و حومه بازار و همچنین میادین و پایانه‌های پرتردد سعی خواهیم کرد خدمات‌رسانی به شهروندان در بالاترین سطح صورت گیرد و مشکلات کمرنگ‌تر از گذشته شود.

شادی مالکی در ادامه افزود: برخی تاکسی‌ها در محدوده مرکزی پایتخت، کاربری‌شان را تبدیل به حمل بار در محدوده بازار کرده‌اند و به جا به جایی شهروندان نمی‌پردازند. بر همین اساس با اضافه شدن گشت‌های سیار در پنج نقطه، نظارت بر تخلفات احتمالی راننده‌های تاکسی در این محدوده را افزایش داده‌ایم. تلاش می‌کنیم تا در آینده نزدیک شاهد همکاری و تعامل خوب تاکسیرانان باشیم.

وی یادآور شد: با کنترل و نظارت هوشمند و به‌روزرسانی سامانه ثبت تخلفات رانندگان سعی خواهیم کرد مشکلات این حوزه را کاهش دهیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی در پایان از تاکسیرانان تهرانی خواست تا موضوع لاگ هوشمند را جدی بگیرند و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 50112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =