تلاش می‌کنیم خدمات بهداشتی شرکت شهرسالم به کارکنان شهرداری پررنگ‌تر شود

سرپرست شرکت شهر سالم در جمع مدیران معاونت بهداشت و پیشگیری این شرکت، ضمن تشکر از زحمات پرسنل این بخش، بر تقویت بیش از پیش خدمات بهداشتی به کارکنان شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، سیدابوالفضل ذاکریان با حضور در ساختمان شماره سه شرکت شهر سالم با کارکنان بخش‌های مختلف معاونت بهداشت پیشگیری دیدار و از زحمات آنان تجلیل کرد.

سرپرست شرکت شهر سالم در سخنانی با اشاره به اهمیت امر بهداشت و پیشگیری در نظام سلامت گفت: درست است که فعالیت زیادی در حوزه درمان داشته‌ام اما فضای ذهنی من به بخش بهداشت نزدیکتر است و طبق قولی که داده‌ام، تلاش خواهم کرد که این بخش پررنگ‌تر از قبل شود.

وی ضمن تشکر از گزارش‌های آماری معاونت بهداشت که بر اساس اطلاعات کسب‌شده از پایش سلامت کارکنان شهرداری تهران آماده شده، بر ضرورت نگاه علمی در این بخش و تقویت گزارش‌گیری بر اساس متغیرهای اثرگذار بر بهداشت شغلی همکاران شهرداری تاکید کرد.

در ابتدای این نشست، محمدعلی شاکری‌راد معاون بهداشت و پیشگیری شرکت شهر سالم گزارشی از عملکرد 28 ماه گذشته این معاونت ارائه کرد.

همچنین در این حاشیه این برنامه، سرپرست شرکت شهر سالم از بخش‌های مختلف این معاونت و همچنین واحدهای فوریت‌های پزشکی، پزشک خانواده، بیمه تکمیلی و سامانه 1842 بازدید و در جریان جزئیات فعالیت هر یک قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
کد خبر: 50150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =