شهردار تهران دغدغه رسیدگی و رفع مشکلات پرسنل را دارد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: تلاش‌های خوبی برای رسیدگی به اوضاع زندگی آتش‌نشان‌های فداکار صورت گرفته اما کافی نیست. آن‌طور که اطلاع دارم شهردار تهران هم دغدغه رسیدگی و رفع مشکلات پرسنل دارد.

به گزارش خبرنگار شهر، جشن خانواده بزرگ معاونت خدمات شهری شهرداری تهران صبح امروز -۳ اسفندماه ۱۴۰۲- باحضور مدیران و کارکنان و خانواده‌های خدمات شهری در محل باغ کتاب تهران برگزار شد.

پیرهادی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران باحضور در این برنامه، برگزاری این جشن را فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات کارکنان حوزه خدمات شهری دانست و گفت: هرکدام از سازمان‌ها و شرکت‌های این معاونت نقش اساسی در نگهداشت شهر دارند. وقتی هستند، همه امورات در جای خود است و مردم مشکل خاصی احساس نمی‌کنند.

وی افزود: نیروهای خدمات شهری از صبحگاه تا دیروقت مشغول فعالیت هستند. ماهیت کار آنها کارمندی نیست و نیازمند تلاش جهادی است. جزییات تلاش کارکنان این حوزه برای مردم روشن نیست ولی یک لحظه غفلت می‌تواند مشکلات جبران‌ناپذیری برای شهر ایجاد کند.

نماینده مردم تهران در شورای شهر رسیدگی به معیشت کارکنان شهرداری را ضروری دانست و اضافه کرد: تلاش‌های خوبی برای رسیدگی به اوضاع زندگی آتش‌نشان‌های فداکار صورت گرفته اما کافی نیست. آن‌طور که اطلاع دارم شهردار تهران هم دغدغه رسیدگی و رفع مشکلات پرسنل دارند.

پیرهادی با اشاره به تصویب بودجه سال آتی در شورا، بیان داشت: تبصره‌ای در بودجه سال آینده گنجانده شد که اتفاقات بهتری برای رسیدگی به کارکنان رقم بخورد. 

وی با اشاره به افزایش بیش از دو برابری بودجه شهرداری تهران در ۱۴۰۳ نسبت به سال‌جاری، تأکید کرد: این افزایش اعتبارات به معنای ارتقای مأموریت‌ها نیز هست. سال آینده سال پُرکاری است که امیدواریم با تلاش همکاران سطح خدمت‌گزاری به شهروندان ارتقا پیدا کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشارکت در انتخابات پیش رو در یازدهم اسفند را یک وظیفه ملی ارزیابی و تصریح کرد: وظیفه تک‌تک ما تشویق دوستان و آشنایان برای حضور پای صندوق‌های رأی است. اصل، مشارکت حداکثری است.

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 50262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =