همگرایی همدلانه مسیری برای ارتقاء خدمت به شهروندان

با حکم شهردار تهران آئین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۵ با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی امور مناطق داود گودرزی به عنوان شهردار منطقه ۵ و احسان شریفی شهردار پیشین منطقه و مدیران کل این معاونت و جمعی از مدیران شهری و فعالین محلات برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در آئین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۵ بر لزوم تسریع در خدمت رسانی به شهروندان و تکریم آنها در مدت زمان باقی مانده این دوره از مدیریت شهری تأکید کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه کارکنان و همکاران مجموعه شهرداری تهران افرادی باتجربه و متخصص هستند و در هر جای ایران اسلامی خدمت نمایند موجبات تحول خواهند شد. همکاران مجموعه مدیریت شهری در منطقه ۵ کارنامه عملکردی خوبی را از خود ارائه داده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

شعبانی در ادامه افتخارات کسب شده توسط این منطقه را نتیجه همکاری همدلانه کارکنان و مجموعه مدیریت شهری در این منطقه خواند و افزود: ارتباط شایسته همکاران و شهروندان این منطقه از نکات مثبت در پیشبرد اهداف و برنامه های مدیریت شهری است که با یک شتاب فزاینده می تواند تغییر ویژه ای در روند خدمت رسانی در شهر ایجاد نماید و ما در ماه های آتی انتظار یک تحول رو به جلو در این منطقه را داریم.

معاون شهردار تهران در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای شهردار قبلی در این منطقه و خیر مقدم به شهردار جدید اجرای طرح های تحولی ۲۰ گانه و طرح بازدید های ۳۶۰ درجه در محلات و سایر طرح های ارتقاء خدمت رسانی در این منطقه را اولویت برنامه های مدیریت شهری در این منطقه خواند.

داود گودرزی شهردار منطقه۵ نیز ضمن قدردانی از زحمات شهردار پیشین این منطقه افزود: توفیق خادمی برای شهروندان در این منطقه با اعتماد شهردار تهران نصیب اینجانب شد که با استعانت از پروردگار و همراهی همکاران این منطقه قادر خواهیم بود اتفاقات مثبتی را رقم بزنیم. طبق منویات شهردار تهران ما برای خادمی مردم شهر آمده ایم و هیچ شأنی به جز خدمت برای مردم را درخور خود نمی دانیم.

شهردار منطقه ۵ گفت: رویکرد جدید در این منطقه بهره گیری از تجربیات همه همکاران و ارتقاء وضعیت خدمت رسانی به شهروندان است و همه تلاش خود را در راستای تکریم شهروندان و بهبود وضعیت عملکردی در این منطقه به کار خواهیم گرفت.

در خاتمه این مراسم احسان شریفی شهردار پیشین منطقه ضمن ارائه گزارشی از  افتخارات کسب شده این منطقه بویژه کسب رتبه اول پخش آسفالت در معابر اصلی و فرعی، کسب رتبه اول صدور پروانه کسب رتبه اول در کاهش تصادفات منجر به فوت و رتبه نخست کاهش ترافیک معابر به گزارش پلیس راهور احداث بیشترین تقاطع غیر هم سطح در شهر تهران را نمونه ای از اقداماتی خواند که حاصل همگرایی مثبت و همدلانه کارکنان در این منطقه است.

انتهای پیام/

۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 50547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =