مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۴ برگزار شد

با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، مراسم تکریم امیر یزدی و معارفه امیر شهرابی به‌ عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ با  حضور جمعی از مدیران کل، معاونان، مدیران، ائمه جماعات محلات منطقه ۱۴ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی  معاونت هماهنگی و امور مناطق به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت های خدمت رسانی به شهروندان در منطقه ۱۴ و ضمن اشاره به کارنامه عملکردی فعالیت‌هایی که در این منطقه صورت گرفته است، از زحمات امیر یزدی شهردار پیشین این منطقه تقدیر و تشکر بعمل آورد و برای امیر شهرابی سرپرست کنونی این منطقه آرزوی توفیق و خدمت رسانی به شهروندان جهادی و انقلابی دارالمؤمنین این منطقه نمود.

معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران در ادامه با توجه به منویات شهردار تهران در تشکیل قرارگاه های تخصصی خدمت به مردم و اشاره به افزایش ۲/۵برابری متوسط بودجه مناطق ۲۲گانه در سال ۱۴۰۳ قرار گرفتن مردم و همه ی نهادها در کنار مجموعه شهرداری تهران را برای افزایش میزان بهره وری در خدمت به شهر و شهروندان را خواستار شد.

عباس شعبانی در ادامه با بیان اینکه توقع ما از شهرداران مناطق تلاش بیشتر در راستای رفع حداکثری کمبود ها و نواقص در شهر تهران است افزود: مشارکت و آموزش به شهروندان و حضور به موقع مردم در کنار مسئولین شهری راهگشای بزرگی برای برطرف نمودن مشکلات شهر می باشد که جز با تبدیل مناطق ۲۲گانه به الگوی خدمتی حضور مردم محقق نخواهد شد.

 امیر یزدی، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای امیر شهرابی سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴، اظهار داشت: وی از مدیران جهادی است و انشاءالله منشا خیر و برکت و اثرگذاری برای شهروندان این منطقه هستند.ازهمکاران شهرداری منطقه ۱۴ بابت تلاش بی وقفه در مدت حضور اینجانب صمیمانه تشکر می‌کنم و برای سرپرست جدید این منطقه آرزوی توفیق روز افزون دارم.

در ادامه امیر شهرابی سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ ضمن تشکر از شهردار سابق منطقه خاطر نشان کرد: فرصت خدمت خالصانه به مردم و شهروندان فهیم منطقه ۱۴، فراهم شده و امیدواریم با یاری و همراهی تمامی مدیران و کارشناسان منطقه ۱۴، خدمت رسان شایسته ای برای شهروندان این منطقه باشیم.

شهرابی با تاکید بر اینکه کار و خدمت باید برای رضای الهی پیش رود، تا رضایت مردم حاصل شود ابراز امیدواری کرد: با این نگاه تلاش میکنیم کار و خدمتمان مورد رضایت مردم انقلابی و شهید پرور دارالمومنین تهران قرار گیرد.

در خاتمه این جلسه جمعی از مدیران و ائمه جماعات با تقدیر از زحمات امیر یزدی شهردار پیشین این منطقه برای امیر شهرابی سرپرست کنونی منطقه ۱۴ آرزوی توفیق برای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان این منطقه را خواستار شدند.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۴
کد خبر: 53072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =