۳٠ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی منطقه ۲۱ افزوده شد

۳٠ دستگاه اتوبوس جدید در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران، شهردار منطقه ۲۱، مسئولان ارشد شهری و شهروندان منطقه به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری منطقه اضافه شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ تهران گفت: با ورود اتوبوس‌های جدید کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان افزایش می‌یابد و چهره شهر نیز تغییر می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود موضوعات رفاهی را دغدغه اصلی خود در قبال شهروندان عنوان کرده و افزود: امیدواریم بتوانیم نسبت به افزایش موضوعات و امکانات رفاهی برای شهروندان اقدامات ماندگار انجام دهیم.

پوریافر در پایان یادآور شد؛ ۱۰ دستگاه اتوبوس در شهرک استقلال به پایانه آزادی، ۹ دستگاه اتوبوس در شهرک شهرداری به پایانه آزادی و ۱۱ دستگاه دیگر اتوبوس ها در تمامی خطوط منطقه در چرخه حمل و نقل قرار می گیرد.

بهترین سرمایه گذاری در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک، ارائه آموزش صحیح و فرهنگ سازی شیوه درست رانندگی به شهروندان است

جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه ۲۱ با حضور "مهدی گلشنی" مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق و" مهدی علیزاده" مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری تهران، شهردار و معاون ترافیک منطقه و جمعی از مدیران این معاونت برگزار شد.

جلسه نظارت دوره ی معاونت حمل و نقل و ترافیک که با هدف بررسی چالشها و میزان کیفیت پروژه های احداثی و نگهداشت ترافیک منطقه برگزار شد، از عملکرد با کیفیت حوزه ترافیک بویژه در فعالیت های آموزشی و فعالیت های زیرساختی در بخش حمل و نقل عمومی و ایمنی عابران قدردانی شد.

در ابتدا بازدیدی میدانی از محورهای بزرگراهی زیرگذرها و روگذرها، پل های عابرپیاده، مسیرهای ویژه دوچرخه سواری، ایستگاه های حمل ونقل عمومی، موانع ترافیکی و تابلوهای نشان مسیر صورت گرفت.

در ادامه پس از حضور در منطقه "مهدی گلشنی" بیان کرد: نظارت های ستادی یک الگوی رفتاری مناسب در سازمان است که با شناسایی مشکلات و رفع نواقص و علت یابی به ارتقای بهره وری سازمان و خدمت بیشتر به شهروندان می انجامد.

گلشنی در ادامه گفت: موضوع مهم در مدیریت شهری بحث تفویض اختیار به نواحی است به گونه ای که همزمان با افزایش حس مشارکت و تعلق همکاران می‌توان اثربخشی اقدامات شهری را ارتقا بخشید.

انتهای پیام/

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 50670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =