رقابت‌های مهارتی نیروهای ۱۳۷ محلات ۶ گانه منطقه ۶

رقابت‌های چندگانه نیروهای اجرایی نواحی ۶گانه پهنه مرکزی تهران به همت مسئول سامانه١٣٧ پلاس شهرداری منطقه۶ تهران با هدف افزایش روحیه شاد و پرنشاط بین کارکنان و همچنین افزایش بهره‌وری و بررسی میزان آمادگی و مهارت آنان درانجام ماموریت‌های شهری در محوطه بوستان لاله برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ نیروهای اجرایی نواحی شش‌گانه در قالب ۶ تیم با استفاده از مهارت، تجربه، توانمندی و سرعت عمل دربخش‌هایی همچون برش چوب، ساخت سازه آجری، برشماری، جوشکاری، تراشکاری، تخریب بتن و تست پمپ‌های آب با هم رقابت کردند و لحظه‌های پرهیجانی را رقم زدند.

امیراحمد مومنی ها رئیس اداره بازرسی منطقه۶، ضمن قدردانی از عوامل برگزاری چنین رقابت‌هایی تاثیرگذاری در این نقطه از شهر افزود: افزایش توانایی، تجربه و مهارت عوامل اجرایی نواحی ۶گانه در انجام هر چه مطلوب‌تر ماموریت‌های شبانه‌روزی آنان بسیار اثرگذار است و برگزاری چنین رقابت‌هایی باعث می‌شودکه از یکسو کارکنان این حوزه پرکار شهرداری، مهارت، تخصص و سرعت عمل خویش را در معرض آزمون و آزمایش قرار دهند، نقاط ضعف و قوت را بیابند، بهره‌وری را افزایش دهند و از سوی دیگر لحظه‌های شاد و پرهیجانی را در کنار کار تیمی و دوستانه سپری کنند.

مومنی‌ها با اشاره به استقبال بی‌نظیر عوامل اجرایی و عملیاتی نواحی شش‌گانه این منطقه برای شرکت در رقابت‌های چندگانه مهارتی و تخصصی گفت: پس از هماهنگی انجام شده، صبح روز دوم اسفندماه تعداد ۶ تیم منتخب از نواحی ۶گانه با آمادگی‌کامل و تجهیزات ضروری در محوطه بوستان لاله حاضر و با حضور داوران و مسئولان مربوطه در این آزمون عملی شرکت کردند.

مرتضی جعفری، مسئول سامانه ١٣٧ پلاس شهرداری منطقه ۶ تهران درباره نتایج این دوره از رقابت‌ها توضیح داد: شرکت‌کنندگان درآیتم‌های برش چوب، ساخت سازه آجری، برشماری، جوشکاری، تراشکاری، تخریب بتن و تست پمپ‌های آب با هم رقابت کردند. هرچند همه عوامل اجرایی نواحی منطقه ۶ تهران باهم رقابت تنگاتنگ و نزدیکی داشتند اما در نهایت هیئت داوران عوامل اجرایی نواحی ۴، یک و ٢ را به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم معرفی کردند.

براساس این گزارش، پیش‌ از این نیز عوامل اجرایی منطقه ۶ تهران در قالب یک تیم ٣ نفره، در لیگ رقابتی کارکنان اجرایی ١٣٧ پلاس مناطق ٢٢‌گانه شهر تهران که در تاریخ ۱۴ آبان ماه در بوستان یاس فاطمی برگزار شده بود، مقام نخست را از آن خود کرده بود.

انتهای پیام/

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳
کد خبر: 50674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =