افتتاح حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سطح مناطق ۲۲ گانه طی ۲ سال اخیر

معاون شهردار تهران گفت: از سال گذشته تا امروز در مناطق ۲۲گانه تهران حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار شهر؛ عباس شعبانی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در آیین رونمایی از ۱۱۰ پروژه منطقه ۱۱ که در قالب یکصد و پنجمین رویداد امید و افتخار، ظهر امروز -دوشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲- برگزار شد، گفت: ما با شهرداران مناطق عهدی بستیم که هرچه هستیم باید چند برابر در این دوره کوتاه خدمتی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه نباید به بهانه نبود پول و اعتبار کار را به تعویق بیندازیم، اظهار کرد: تنها محور تعاملتان با یکدیگر باید کار باشد. ما می آییم و می رویم اما باید دو سه مدیر بهتر از خودمان را به آینده تحویل بدهیم.

شعبانی خاطرنشان کرد: هم اکنون باید بدانیم چه پروژه هایی سال آینده در این منطقه انجام می شود و اگر ندانیم یعنی کار می لنگد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه باید برای خدمت؛ آن هم ۱۰ برابر شرایط موجود، خودمان را مهیا کنیم، گفت: سال ۱۴۰۳ برای خدمت این دوره از مدیریت شهری سال پایانی است و باید هر آنچه فکر می‌کنیم برای شهر مفید است را محقق کنیم.

وی گفت: در مناطق ۲۲گانه تهران از سال گذشته تا امروز حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است، اما خوب به مردم انتقال داده نشده است. انتقال این اخبار امید آفرین است و باعث نشاط می‌شود.

شعبانی افزود: منطقه ۱۱ در بالای جدول ارزیابی مناطق قرار دارد و امیدوارم همین مسیر ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در جمع خبرنگاران هم گفت: در ابتدای این دوره مدیریت شهری نوید افتتاح یک پروژه در هر شنبه داده شد. همچنین طی طرح «من شهردارم» نیز طرح هایی که از سمت مردم ایده داده شده بود برای اجرا و افتتاح مطرح شد.

وی با پرداختن به پروژه های که در مناطق به بهره‌برداری رسیده، اظهار کرد: اگر نقشه پراکندگی این پروژه ها را ببینید عمدتا زیر خط خیابان انقلاب است، البته وقتی حوزه محلات مطرح می شود، نمی توان به مناطق بالا هم بی توجه بود.

شعبانی ادامه داد: تقاطعات بزرگراهی و افتتاح پروژه های کلان مقیاس در جنوب تهران باعث ایجاد تعادل خوبی در سطح پایتخت شده است.


انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر: 50901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =