به تمام تذکرات اعضای شورا توجه می‌شود

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه مطرح شدن اینکه تذکرات به معاونین و شهردار نمی رسد صحت ندارد، گفت: اگر جنبه سازندگی تذکرات در نظر گرفته شود، تذکرات با ادبیات دیگری مطرح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مجید باقری در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه احساس می کنیم که ظلم بزرگی اتفاق می افتد و سکوت در برابر آن جایز نیست، اظهار کرد: تمام کسانی که در شورا هستند در مورد روحیه جهادی شهردار هیچ تردیدی ندارند و در مورد ساعت کاری ایشان و پیگیری شان در مورد امور اطلاع دارند.

وی افزود: ۴۴ سازمان و شرکت و ۲۲ منطقه در شهرداری وجود دارد و آیا چنین انتظاری درست است که اگر یک پله برقی خراب باشد، شخص شهردار مشکل را پیگیری کند، وقتی که هشت معاون در شهرداری وجود دارد.

باقری با بیان اینکه به تمام تذکرات اعضای شورا توجه می شود، تصریح کرد: فیلمی توسط آقای اقراریان در گروهی منتشر شد و ما موضوع را همان زمان پیگیری کردیم. در مورد فیلم امروز درخصوص خرابی پله برقی مجاور بیمارستان بوعلی نیز معاون خدمات شهری موضوع را پیگیری کرد و وقت خواست تا شخصاً در مورد این موضوع توضیح دهد.

وی همچنین تصریح کرد: مطرح کردن اینکه مدیران شهرداری پاسخگو نیستند، یک ظلم بزرگ است. ما توضیح می دهیم که سوء استفاده از حق نمایندگی شما نباشد.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه مطرح شدن این موضوع که تذکرات به معاونین و شهردار نمی رسد صحت ندارد، گفت: اگر جنبه سازندگی تذکرات در نظر گرفته شود، تذکرات با ادبیات دیگری مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 51330

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =