تقدیر رئیس کمیته سلامت شورا از شهرداری تهران

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به رفع مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی در کیلومتر ۶ بزرگراه متوسلیان گفت: لازم می‌دانم از تلاش‌های مجموعه شهرداری تقدیر و تشکر کنم.

به گزارش خبرنگار شهر، سوده نجفی در دویست و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکل جمع آوری آب های سطحی در کیلومتر ۶ بزرگراه متوسلیان، اظهار کرد: کانالی به منظور جمع آوری آبهای سطحی در منطقه ۲۱ وجود دارد که از شمال به جنوب در کیلومتر ۶ بزرگراه شهید متوسلیان قرار گرفته تا آب های سطحی واقع در این بزرگراه را به منطقه پایین دستی خود منطقه ۱۸ منتقل کند.

وی ادامه داد: این کانال که در دهه های قبل ایجاد شده بود مشکلاتی را به وجود آورده بود. یکی از این مشکلات عبور یکی از خط لوله های انتقال پساب بهشهر و پاکسان که تولیدکننده مواد غذایی روغنی و شوینده هستند، قرار دارد که به علت مشکلات فنی و مستهلک شدن لوله های خط انتقال بخشی از پساب شرکت پاکسان به داخل کالورت منتقل می شد و از طریق کالورت بعد از عبور از زمین های شرکت راه آهن به ضلع شمال بیمارستان شهید فیاض بخش و سپس به خیابان گمرک وارد می شد که این موضوع مشکلات زیادی در حوزه سلامت و محیط زیست را برای شهروندان به ویژه پرسنل زحمتکش ایستگاه آتش نشانی شماره ۱۶ و ساکنین محل به وجود آورده بود.

نجفی گفت: با ورود کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران به این موضوع و پیگیری از طریق معاونت خدمات شهری و اداره کل محیط زیست این مسئله خوشبختانه بر طرف شد که لازم می دانم از تلاش های شهرداری منطقه ۲۱، اداره کل محیط زیست و توسعه پایداری و معاونت سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران درباره حل این موضوع که تبعات بهداشتی و محیط زیستی داشت تقدیر و تشکر کنم.

وی با اشاره به خرابی پله های برقی و همچنین مترو خاطرنشان کرد: زمانی که حمل و نقل عمومی کارآمد نیست مردم چگونه می توانند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند؟ از شهردار تهران می خواهیم به وعده های خود عمل کند؛ چراکه فرصت زیادی باقی مانده و امیدواریم در مدت زمان باقی مانده بتوانیم گرهی از مشکلات را باز کنیم.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 51331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =