دیدار عضو شورای شهر تهران با بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان منطقه ۲۰

دیدار مردمی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با هدف پیگیری مشکلات و درخواست‌های شهروندان در ساختمان اصلی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ جعفر شربیانی در راستای اجرای طرح «پیگیر کار مردم تهران» با همراهی رضا شنگی شهردار منطقه با حضور در شهرداری منطقه ۲۰، به درخواست ها و مشکلات بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان در حوزه های مختلف شهری رسیدگی کردند.

شربیانی گفت: همانند جلسات گذشته بیشتر مشکلات مطرح شده در حوزه شهرسازی بود که درخواست های شهروندان در چارچوب قوانین و ضوابط بررسی و دستور رسیدگی صادر شد و در موضوعات دیگر هم مواردی مطرح شد که تلاش می شود در چارچوب مقررات و با مساعدت شهردار منطقه رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه طرح پیگیر کار مردم شهر تهران با سومین سال دوره ششم شورای اسلامی شهرتهران، ری و تجریش آغاز شد گفت: ششمین دوره آن امروز با دیدار بدون واسطه مردم با مسئولین و طرح مشکلات و درخواست های آنان در منطقه ۲۰ انجام شد.

او افزود: طرح پیگیر کار مردم تهران در ابتدای سال ۱۴۰۰ در جنوب تهران و در مناطق ۱۹، ۱۸، ۱۷، ۱۶، ۱۵و ۲۰ برگزار شد و از سال ۱۴۰۲ بنا به درخواست شهروندان سایر مناطق شهر تهران، برنامه ریزی برای برگزاری جلسات ملاقات مردمی در همه مناطق انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری اظهار داشت: این جلسات و نشست های بدون واسطه از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و ادای دین به خون پاک شهدا است و این راه ادامه دارد و تا انتهای مسیر در کنار مردم هستیم.

این گزارش حاکی است در پایان جلسه ملاقات مردمی و در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و تجلیل از صبر و استقامت آنان، رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با همراهی شهردار ناحیه ۵ و مدیر روابط عمومی منطقه با خانواده معزز شهید بهنام علی حیدرلو دیدار کردند.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 51338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =