زنگ تحرک ورزش شهروندی در منطقه ۲۰ نواخته شد

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ از برگزاری برنامه زنگ تحرک ایستگاه‌های ورزش شهروندی همزمان با آغاز فعالیت‌های ورزشی ایستگاه‌های ورزش شهروندی مناطق ۲۲ گانه در بوستان مادر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ علی محمد متولیان گفت: به منظور افزایش نشاط و شادابی شهروندان و ترویج ورزش همگانی، همزمان با آغاز زنگ تحرک ورزش شهروندی در مناطق ۲۲ گانه، با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از ورزشکاران ایستگاه های شهروندی، زنگ تحرک در بوستان مادر برگزار شد.

متولیان با بیان اینکه زنگ تحرک برای انجام فعالیت‌های بدنی در تمام ایستگاه‌های تندرستی منطقه به صدا در ‌آمد و ایستگاه‌ها زیر نظر مربیان ورزشی، به طور رسمی کار خود را آغاز ‌کردند، افزود: با همکاری اداره ورزش معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه و اداره اجتماعی شهرداری ناحیه ۲، زنگ تحرک با شعار «ورزش برای همه» با حضور مدیران شهری، پیشکسوتان ورزشی، قهرمانان ورزشی و بیش از ۵۰۰ نفر از ورزشکاران ایستگاه های ورزش شهروندی برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه زنگ تحرک توسط ورزشکاران باستانی کار نوجوان نواخته شد و در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده معظم آنان، از مادر شهید محرم خوش کلام تقدیر شد.

متولیان ادامه داد: برگزاری مسابقات دارت، فوتبال دستی، شوت دارت، هفت سنگ مهارتی و دال پلان ویژه نوجوانان از دیگر برنامه های این مراسم بود و در پایان به قید قرعه از ۲۰ نفر از از ورزشکاران و مربیان برتر با اهدای جوایز تقدیر شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه توسعه ورزش شهروندی، مبارزه با کم تحرکی و چاقی و بهبود سلامتی از طریق مشارکت در ایستگاه‌های ورزش شهروندی، مشارکت حداکثری شهروندان در فعالیت‌های ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی و پویایی در شهر از طریق ترویج شیوه فرهنگ زندگی سالم را از اهداف این برنامه عنوان کرد. 

انتهای پیام/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 53169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =