۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه۲۰ آزادسازی شد

شهردار منطقه ۲۰ با تاکید بر برخورد قاطع در جلوگیری از تخلفات ساختمانی در حریم، از تخریب و آزادسازی مستحدثات در حریم این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰؛ رضا شنگی گفت: با توجه به بخشنامه های مربوط به تعیین تکلیف ساخت و سازهای حریم و بر اساس بازدیدهای مستمر و دستور قضایی، چند مورد تخلفات ساختمانی و زمین های زراعی شناسایی و با حضور اداره حریم، شهرداران نواحی، یگان حفاظت، شهربان و حریم بان منطقه و عوامل اجرائی نیروی انتظامی تخریب و آزادسازی شد.

شنگی با تاکید بر افزایش گشت های نظارتی برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع آزادسازی زمین و تخریب فنس کشی، دیوارکشی، پی کنی، در محدوده اراضی کوی مقداد و صنعت۲ انجام شد.

وی افزود: در همین راستا تخریب دیوار غیر مجاز سفره خانه سناتور واقع در خیابان شهید آوینی، تخریب ضلع غربی تصفیه خانه به مساحت ۱۸۰ متر مربع و آزاد سازی ۴۰ هزار متر زمین زراعی و تخریب ۱۰۰۰ متر مربع بنای غیر مجاز در خاوران، روستای قاسم آبادتهرانچی، اراضی حریم قاسم آباد و کریم آباد انجام شد.

شهردار منطقه اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم مدیریت شهری، مسئله ورود جدی و قاطع به ساخت و سازهای بدون مجوز است که با تمام قدرت با هرگونه تخلف برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 53271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =