اجرای پویش "ماه مهربانی" ویژه دختران روزه اولی و نوجوانان در منطقه چهارده

معاون اجتماعی و امور فرهنگی منطقه ١۴ از برنامه‌ریزی و اجرای پویش ماه مهربانی ویژه دختران در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۴ محمد حسن ساداتی معاون اجتماعی و امور فرهنگی منطقه با بیان این خبر گفت: اداره بانوان منطقه با همکاری و مشارکت نواحی ۶ گانه و سرای محلات طی فراخوانی نسبت به برنامه ریزی و اجرای پویش ماه مهربانی ویژه دختران ٩تا ۱۵ ساله و ویژه برنامه روزه اولی ها دراین منطقه اقدام نموده است.

محمد حسن ساداتی اظهار داشت: باهدف تکریم، تشویق، افزایش همدلی و محبت دربین دختران روزه اولی و خانواده های ایشان، ایجاد نگرش مثبت و سازنده نسبت به ماه مبارک رمضان همچنین در جهت ایجاد شادی و نشاط معنوی بین خانواده ها با مشارکت دختران نوجوان ویژه برنامه هایی دراین راستا در دستور کار اقدام قرار داده است.

وی با تشریح برنامه ها گفت: فعالیت های متنوعی برای روزه اولی ها با دعوت به شرکت در ١۴ چالش و همچنین توزیع ١٠٠٠ عدد تقویم ماه مهربانی و اجرای برنامه فراغت و سرگرمی برای این گروه از جامعه هدف درنظر گرفته شده است.

معاون اجتماعی و امور فرهنگی منطقه در ادامه افزود: برای دختران نوجوان ۱۰الی ۱۵ساله نیز برنامه هایی با موضوع "پویش ماه مهربانی" با عنوان روایت ماه مهربانی پیرامون روایت تجربه هایی از آیین های مذهبی، روزه داری و مهربانی با والدین خود و دیگران، ویژه برنامه ماه مهربانی در محله ما به منظور تشویق دختران نوجوان به مهربانی و تصویر کشیدن آن درقالب تهیه فیلم کوتاه یا صوت، و ...؛ ثبت، ضبط و ارسال آثار از طریق بسترهای ارتباطی سرای محلات به اداره بانوان منطقه از دیگر فعالیت های این پویش است.

ساداتی تاکید کرد: دختران علاقه مند به مشارکت در پویش ماه مهربانی و روزه اولی ها میتوانند با مراجعه به بسترهای فضاهای مجازی محلات و شماره معرفی شده در بسته فرهنگی تقویم ماه مهربانی از شرایط مشارکت در برنامه هایی که از طریق پوسترهای اطلاع رسانی در بستر فضای مجازی فراخوان شده است مطلع شده و در برنامه های اعلام شده حضور فعال داشته باشند.

وی همچنین در پایان خاطر نشان کرد: ضمن تقدیر از تمامی شرکت کننده گان در پویش ماه مهربانی هدایای ویژه ای نیز به آثار برتر اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 51535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =