اجرای ویژه‌برنامه‌های «بهار قرآن، بهار ایران» در منطقه۱۶ پایتخت

شهردار منطقه ۱۶ از اجرای ویژه‌برنامه بهار قرآن و بهار ایران در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور گفت:همزمان با فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه « بهار قرآن، بهار ایران»در میدان بازار دوم نازی اباد منطقه برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی در این بخش از پایتخت میزبان شهروندان و مسافران نوروزی هستیم، افزود:

یرپایی استیج فرهنگی-آیینی، اجراهای قرآنی، تواشیح، مسابقه، سرود، نقالی و شاهنامه خوانی، اجرای گروه های ورزش باستانی، دعوت از چهره های فرهیخته و مفاخر، اجرای نمایش های آیینی و سنتی، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی شامل کتاب و آثار صوتی و تصویری متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، توزیع و پخش تولیدات و انتشارات قرآنی و مذهبی، برپایی پردیس های قرآنی و فعالیت های دینی، از جمله برنامه های این دهکده بهاری و قرآنی است.

وی ادامه داد: برپایی بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های بومی و محلی، خدمات سلامت، گریم کودک، نقاشی، خوشنویسی، قرآن، حجاب و عفاف و همچنین راهنمای گردشگری و...، از  برنامه های این دهکده بهار قرآن بهار ایران است.

سالاری پور ضمن آرزوی سال خوش برای همه ساکنان منطقه۱۶ خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه  که با شروع بهار طبیعت به اجرا درآمده به مدت ۹ شب از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان شهروندان پایتخت و مسافران خواهد بود.

انتهای پیام/

۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 51897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =