اجرای طرح نوماند در مدارس منطقه ۱۶

طرح نوماند در مدارس منطقه ۱۶ نوماند به اجرا در آمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ؛ محمدامین سالاری پور شهردار این منطقه با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده شهرداری و آموزش و پرورش در خصوص اجرای طرح نوماند در مدارس به منظور ساماندهی، ارتقاء کمی و کیفی وضعیت تفکیک پسماند از مبداء در مدارس فعالیت آموزشی در سال ۱۴۰۲، از  آموزش ۱۰۰درصدی دانش آموزان خبر داد.

شهردار منطقه ۱۶ با تاکید بر اینکه آموزش تفکیک زباله از مبدا در رده‌های پایه سنی نقش مؤثری در مدیریت بهینه پسماندهای شهری دارد، اظهار داشت: آموزش این طرح به دانش آموزان مدارس اثرگذاری ماندگارتری دارد.

سالاری پور با اشاره به اینکه نرم افزار نوماند برای تفکیک پسماند از مبدا طراحی شده است، افزود: آموزشگران با مراجعه به درب مراکز مسکونی، تجاری و عمومی نسبت به معرفی، ثبت نام و عضو گیری نرم افزار برای ارائه خدمات جمع آوری پسماند خشک از مبدا اقدام می نمایند.

وی گفت: شهروندانی که مسئولانه در منازل اقدام به تفکیک پسماند می کنند، اما برای تحویل آنها دچار مشکلاتی از جمله فاصله از غرفه پسماند هستند، می‌توانند با نصب این نرم افزارکاربردی (اپلیکیشن) در تمامی نقاط شهر به‌ راحتی پسماند خشک خود را تحویل دهند.

انتهای پیام/

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 53181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =