آغاز به کار هیات امنای محلات ۹ گانه منطقه ۱۶

همزمان با روز ۹ اردیبهشت که بنام روز شوراها در تقویم رسمی کشور یاد شده است، هیات امنای محلات۹ گانه منطقه ۱۶ آغاز به کار کرد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ؛ محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با تبریک روز شوراها افزود: پیرو تحقق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، مبنی بر تشکیل هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله پایتخت این هیات امنا از صبح امروز همزمان با گرامیداشت تشکیل شوراهای سراسر کشور که به روز شوراها نامگذاری شده، آغاز به کار و نخستین جلسه رسمی خود را برگزار کردند.

شهردار منطقه ۱۶ به همراه معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با حضور در سرای محله نازی آباد در جلسه برخط شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آغاز به کار هیات امنای محلات ۳۵۲ گانه، شرکت کردند.

سالاری پور در این جلسه که با حضور شهردار تهران و رییس شورای اسلامی شهر تهران به صورت برخط برگزار شد، اظهار کرد: همه نهادهای فعال و اثرگذار در محلات دور هم جمع شدند تا برای محله بهترین تصمیم را بگیرند، بخشی از هئیت امنای محلات را نمایندگان سازمان و ارگان‌های حاضر در محلات و بخش دیگر را معتمدین محلات که از سوی شورای شهر انتخاب شدند، تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه معتمدین محلات چشم ناظر مدیریت شهر در محلات هستند، افزود: در واقع معتمدین محلات آخرین سلول اجرایی ما در محلات هستند و کمک می‌کنند برنامه‌های ما از سطح شهری و منطقه‌ای به سطح محله‌ای برسد.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 53545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =