اقدام‌های عملیاتی یگان حفاظت شهرداری تهران در نوروز ۱۴۰۳

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران اقدامام‌های عملیاتی این یگان را در نوروز ۱۴۰۳ تشریح کرد.

سرهنگ سیدهادی موسوی مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در تشریح اقدامات این یگان در ایام نوروز ۱۴۰۳ و با توجه به تقارن آن با ماه مبارک رمضان با بیان اینکه عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران از پیش از شروع رسمی تعطیلات نوروز در آماده باش به سر می بردند، گفت: با توجه به حساسیت های ایجاد شده در زمینه حفظ و ارتقاء ضریب ایمنی اماکن و مراکز تحت پوشش شهرداری تهران کمیسیون عملیات این یگان با حضور فرماندهان سازمان ها و مناطق تابعه در ستاد فرماندهی یگان حفاظت برگزار شد.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: در این جلسه توصیه های حفاظتی و مراقبتی لازم در زمینه های مختلف برای برگزاری نوروزی امن به تمام فرماندهان مراکز و سازمان ها ابلاغ شد تا شهروندان تهرانی بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی از مراکز و تفرجگاه های تحت پوشش شهرداری تهران استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان گشت های انتظامی - مراقبتی عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران از اماکن و ابنیه تحت پوشش شهرداری تهران با حساسیت ویژه ای دنبال و رصد می شود، افزود: عوامل یگان حفاظت شهرداری بر اساس برنامه و لوحه از پیش تعیین شده در مکان ها و ابنیه تحت پوشش مستقر شدند و بازدید و نظارت های متعددی از سوی سلسله مراتب فرماندهی در روند خدمت رسانی آن ها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران تاکید کرد: بازدید از پایانه های بار و مسافر شهری ، ستاد معاینه فنی، دریاچه شهدای خلیج فارس، بوستان های منطقه ای و فرامنطقه ای، شرکت واحد اتوبوسرانی و بازدید از مناطق ۲۲ گانه ازجمله اقدام های نظارتی در ایام نوروز است.

موسوی با اشاره به گزارش های واصله از مرکز پیام یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: کشف مشروبات الکی، دستگیری تعدادی از سارقان و اتباع غیر مجاز و کشف وسیله نقلیه سرقتی از جمله اقدام های این یگان در ایام نوروز بوده است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اقدام های انجام شده خوشبختانه تا به امروز از نوروز ۱۴۰۳ هیچ‌گونه مشکل امنیتی در اماکن و مراکز تحت پوشش یگان حفاظت شهرداری تهران رخ نداده است، ادامه داد: حفظ آمادگی و ارتقاء ضریب هوشیاری بین عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران تا آخرین روز از تعطیلات به جدیت در دستور کار سلسله مراتب فرماندهی این یگان قرار دارد.

انتهای پیام/

۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 51907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =