افطارخونه طهران اتفاق بسیار بزرگ و ارزشمندی است

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به استقبال مردم با سلیقه‌های مختلف از «افطارخونه»، گفت: راهبرد ویژه شهرداری، برگزاری رویدادهای میدانی مردمی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی است و اتفاقی که سازمان زیباسازی رقم زده، اتفاق بسیار ارزشمندی است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی  سازمان زیباسازی شهر تهران؛   «عبدالمطهر محمدخانی»  با اشاره به استقبال مردم از رویداد افطارخونه گفت:مجموعه شهرداری تهران یک راهبرد ویژه در خصوص در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارد که این راهبرد، برگزاری رویدادهای میدانیِ مردمی است. در واقع تلاش داریم فضا و بستر را برای حضور مردم در سطح شهر در اعیاد مذهبی، مناسبت‌های ملی و انقلابی فراهم کنیم.

وی برگزاری رویدادهای میدانی برای مردم را اثرگذارتر از برگزاری برنامه‌های روتین در سالن‌ها و گالری‌ها دانست و گفت: این سبک از برگزاری، در سطح بالاتر و کار ارزنده‌تر و در عین حال سخت‌تر است.

سخنگوی شهرداری تهران در تشریح جزئیات افطارخونه طهران، گفت: از روز اول حدود ۱۲ تا ۱۳ هزار افطار هرشب بین مردم توزیع شده که هرشب به تعداد آنها افزوده می‌شود و برآورد این است که به حدود ۲۰ هزار برسد.

وی ادامه داد: به لطف خدا مردم از همه سلایق و گروه‌ها، هم استقبال فوق‌العاده‌ای کردند. اگر در بین میزها قدم بزنید می‌بینید که مردم با ظاهر و پوشش‌های مختلف حضور دارند و در کنار هم یک رویداد جمعی را تجربه می‌کنند.

محمدخانی گفت: اتفاقی که سازمان زیباسازی رقم زده، اتفاق بسیار ارزشمندی است؛ البته بخش‌های مختلفی از داخل و بیرون شهرداری تهران، به سازمان زیباسازی در رقم زدن این اتفاق کمک می‌کنند. مجموعه سازمان اوج، مجموعه‌های جهادی و مردمی پای کار آمدند. توزیع اقلام افطار به عهده گروه‌های جهادی است.

سخنگوی شهرداری تهران اظهار کرد: فکر می‌کنم این اتفاق تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد؛ گرچه اعلام اولیه یک بازه ۱۰ روزه است. اما امیدوارم که با همکاری بخش‌های مختلف و مشارکت مردم، امکان برگزاری تا عید فطر وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
کد خبر: 51923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =