برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه موتورسیکلت‌سواران در شهرک آموزش ترافیک منطقه۹

معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۹ با اجرای طرحی مشترک با پلیس راهور در سه ماهه اول ۱۴۰۳، میزبان دوره‌های آموزشی یک‌روزه ویژه راکبین متخلف موتورسیکلت در شهرک آموزش ترافیک خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به اینکه آموزش صحیح و مستمر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاثیر بسزایی در بهبود و اصلاح رفتار ترافیکی راکبین وسایل نقلیه داشته و موجب کاهش چشمگیر سوانح و حوادث رانندگی می‌شود، کارگاه‌های آموزشی ویژه موتور سیکلت سواران در منطقه ۹ برگزار می‌شود.
وی افزود: در قالب اجرای این طرح و با حضور کارشناس تصادفات پلیس راهور ضمن نمایش کلیپ‌های آموزشی، فیلم و اسلاید، صحنه های واقعی تصادفات موتورسیکلت اجرا می‌شود.
شهردار منطقه۹ با اشاره به عناوین اجرایی در این دوره از کارگاه‌های آموزشی عنوان کرد: مخاطرات عبور از چراغ قرمز، حرکت در خلاف جهت، تغییر مسیرهای ناگهانی، حرکت‌های مارپیچ و حرکت در عرض، عدم رعایت حق تقدم عبور در تقاطعات، عدم توجه به جلو و تمرکز در حین رانندگی، عبور از پیاده رو و مسیر دوچرخه، عدم استفاده از کلاه ایمنی، عبور از خطوط ویژه اتوبوس های تندرو و تونل های شهری و مسیرهای ممنوع العبور، رانندگی با موتورسیکلت فاقد پلاک، رانندگی بدون گواهینامه رانندگی و بیمه شخص ثالث به موتورسیکلت سواران متخلف گوشزد می‌شود.

انتهای پیام/

۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 51982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =