۹۹.۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای منطقه ۹ در سال گذشته

براساس گزارش سامانه مدیریت و کنترل پروژه، شهرداری منطقه ۹ در پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای شامل پروژه احداثی، مستمر و توسعه محله‌ای در بازه زمانی سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه اول در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: پروژه‌های احداثی، سال۱۴۰۲ با شناخت و درک مطالبات اصلی شهروندان منطقه ۹ برنامه‌ریزی شده بود تا شاهد کارایی، اثر بخشی، افزایش سطح رضایتمندی و نهایتا کیفیت زیست شهری باشیم.
 وی افزود: در همین راستا منطقه ۹ با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان در پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای با ۹۹.۷۵% پیشرفت فیزیکی موفق به کسب رتبه اول در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران شد.
شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: اعتبار مذکور شامل موضوعات عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی بوده که با بهره‌گیری از تجربیات وتوانمندی پرسنل و تلاش‌های شبانه‌روزی انجام شده است.
مرتضوی اضافه کرد: در خصوص پروژه‌های احداثی منطقه ۹ با ۱۳ پروژه به عنوان تنها منطقه شهر تهران موفق شد در زمان مقرر با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰% این امر را محقق کند.
شهردار منطقه ۹ یادآور شد: همچنین در بخش مرتبط به پروژه‌های توسعه محله‌ای با ۴۰ پروژه و پیشرفت ۱۰۰% در زمان مقرر از جمله مناطقی بود که در زمان مقرر برتر پروژه‌ها را تکمیل و محقق نمود.
این مدیر ارشد شهری در خاتمه با تشکر از مجموعه شهری در منطقه ۹، این امر را نشان از همت و همکاری پرسنل خدوم در راستای خدمت رسانی به شهروندان و انجام برنامه‌ریزی دقیق به منظور عملیاتی کردن پروژه‌های پیش‌بینی شده در زمان مقرر دانست.

انتهای پیام/

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 53071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =