ارائه خدمات شاتل سرویس گردشگری در اماکن گردشگری پایتخت

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ایجاد و اجرای طرح شاتل سرویس در نقاط پر تردد گردشگری ویژه مهمانان نوروزی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شهر، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی در طی بازدید از محل فعالیت گردشگری شهرداری تهران بیان کرد: هجده درصد از حمل  و نقل عمومی شهر تهران به عهده تاکسیرانان است و هشتاد هزار تاکسی در شهر تهران مشغول فعالیت هستند.

مالکی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های مدیریت شهری ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل است گفت: با توجه به  تدابیرشهردارمحترم تهران حمل و نقل عمومی تهران باید به سمت هوشمند سازی برود و عملکرد تاکسی ها باید به طور مستقیم رصد شود و در همین راستا  مهم ترین اقدام سازمان تاکسیرانی  در سال ۱۴۰۳ ایجاد سیستم های  تاکسی های برخط و ایجاد سرویس های شاتل  اختصاص یافته است.

وی گفت: سازمان تاکسیرانی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مهمانان نوروزی در سال ۱۴۰۳ با ایجاد هماهنگی های لازم با ستاد گردشگری شهرداری تهران و مدیریت اراضی عباس آباد نقاط گردشگری پر تردد را در سیستم شاتل راه اندازی کرده و شهروندان و مسافران نوروزی با نصب اپلیکیشن  شهرزاد می توانند  از سرویس های اشتراکی آنلاین ،صندلی خود را رزرو  و با هزینه کمتر و مناسب تر برای دیدن و عزیمت به نقاط گردشگری ترددی آسان را داشته باشند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی در استودیو بهار ستاد گردشگری شهرداری تهران، مژده بهاری خود را با بیان نوسازی و تحول در سیستم حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد و ابراز داشت: با ورود و تولید هزاران تاکسی برقی،ون تاکسی ها و اتوبوس ها به سیستم حمل و نقل شهر تهران در سال ۱۴۰۳ شهروندان تهرانی شاهد تحولی بی‌نظیر درعرصه حمل و نقل خواهند بود و با این اقدام امیدوار هستیم سال پیشرو  مردم  عزیز ما در پایتخت ضمن تردد های روان و با کیفیت با حمل و نقل عمومی هوایی پاک و به دور از آلودگی را تجربه کنند.

مالکی در پایان  اختصاص  خودرو های برقی به سرویس های اشتراکی در تمام طول سال ۱۴۰۳ ، ویژه گردشگران و نقاط  پر تردد گردشگری را از مهم ترین  اقدام این سازمان برای تسهیل در امورتردد و حضور گردشگران شهر تهران دانست.

انتهای پیام/

۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 52009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =