بازدید بیش از ۱۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی در نیمه نخست تعطیلات نوروز

بیش از ۱۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از اول تا هفتم فروردین ۱۴۰۳ از طریق ایستگاه‌های گردشگری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از این منطقه بازدید کردند و از خدمات گردشگری در نظر گرفته شده برای ایام نوروز بهره‌مند شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ ارائه خدمات گردشگری همچون برگزاری تورهای گردشگری که بیش از ۱۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از جمله کشورهای افغانستان، عراق، چین، آلمان، پاکستان، کره جنوبی، ترکمنستان، اوگاندا و… باحضور تورگردان‌های چند زبانه در نظر گرفته شده و همچنان ایستگاه‌های گردشگری در ایام‌ نوروز از ساعت ۱۱ تا ۲۲:۳۰ به برگزاری تورهای پیاده و با خودروهای برقی گردشگری می‌پردازند و تا کنون توانسته ۳۷۲ تور با خودروی برقی و ۲۴۵ تور پیاده‌روی برگزار کند.
بازدید ۸۵۷ نفر از موزه و کتابخانه نادر ابراهیمی و توزیع ۱۵۰۰ نقشه و ۱۷۰۰ بروشور به گردشگران و بازدیدکنندگان از دیگر خدماتی است که در این ایام انجام گرفت.
منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، نوروز ۱۴۰۳ را با نورافشانی ویژه و خاص «پل طبیعت» همزمان شب تحویل سال آغاز کرد و از ابتدای نوروز برنامه‌های متنوع فرهنگی و گردشگری خود را همچون سال‌های گذشته با هدف جذب گردشگران و مسافران نوروزی در این منطقه که به عنوان قطب گردشگری تهران شناخته می‌شود انجام می‌دهد.
انتهای پیام/
۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 52068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =