حضور سازمان زیباسازی شهر تهران در نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی فضاهای شهری، پارک‌ها و فضای سبز مسکو

سازمان زیباسازی شهر تهران، به نمایندگی از ایران در نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی فضاهای شهری، پارک‌ها و فضاهای سبز روسیه حضور پیدا می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، مهدی مذهبی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران و علی صارمی معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران، جهت شرکت در نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی فضاهای شهری، پارک‌ها و فضاهای سبز به روسیه سفر کرده‌اند.

سازمان زیباسازی شهر تهران در این نمایشگاه غرفه‌ای با هدف مذاکره و انتقال تجربه با شرکت‌کنندگان در راستای مدیریت فضای عمومی، ایجاد مراکز جذاب و محیط شهری راحت، محوطه‌سازی، نظافت محیط شهری، روشنایی و امکانات ورزشیبرپا کرده است.

مهدی مذهبی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران نیز در بخش کنفرانس بین‌المللی فضاهای شهری برای فعالان این زمینه به سخنرانی می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه فضاهای شهری مسکو با هدف ارائه آخرین محصولات و خدمات، تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها در زمینه فضاهای شهری، پارک‌ها و فضای سبز و ایجاد فضایی تخصصی و حرفه‌ای ۱۵ و ۱۶ فروردین‌ماه برای فعالان این زمینه در مسکو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 52208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =