پردیس سلامت مقاومت برای راهپیمایان روزه‌دار برپا شد

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ گفت: اداره سلامت منطقه ۱۱ به مناسبت روز جهانی قدس با برپایی پردیس سلامت مقاومت، میزبان شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در چهار راه ولیعصر (عج) بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از برپایی پردیس سلامت مقاومت در دل نمایشگاه دیار مقاومت این منطقه در روز جهانی قدس خبر داد و گفت: اداره سلامت منطقه ۱۱ به منظور پاسداشت روز جهانی قدس با برپایی پردیس سلامت مقاومت، تمهیدات سلامت‌محور برای میزبانی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس در نظر گرفته بود.

عموزاده در تشریح این خدمات سلامت‌محور بیان کرد: این خدمات به صورت رایگان ارائه شد، شامل «ویزیت پزشک عمومی، مشاوره روانشناسی، مشاوره طب سنتی، تست قند خون و فشار خون» بود که از نخستین ساعات روز یعنی 7 صبح آغاز شد و تا پس از اذان ظهر و پایان راهپیمایی به ارائه خدمات به عابران پرداخت.

وی با بیان اینکه بهره‌مندان از این خدمات، بیش از 500 نفر برآورد شده‌اند، افزود: برپایی نمایشگاه بیمارستان نمادین غزه و برپایی نمایشگاه عکس از نمادهای مقاومت فلسطین و کودکان غزه از دیگر بخش‌های این پردیس سلامت بودند که شهروندان ولایت‌مدار و شهیدپرور حاضر در راهپیمایی از آنها بازدید کردند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه همچنین تأکید کرد: نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، بسط و گسترش فرهنگ مقاومت، انتفاضه و قدس شریف در افکار ملل مسلمان  از جمله اهداف و رویکرد این پردیس سلامت و دیگر بخش‌های نمایشگاه دیار مقاومت بوده است.

گفتنی است از جمله مسؤولانی که از این پردیس بازدید کردند، علیرضا زاکانی، شهردار تهران و حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران بودند؛ همچنین حضور اورژانس و آمبولانس‌های شرکت شهر سالم برای آمادگی‌های لازم در جلوگیری از هرگونه بحران در مراسم از دیگر برنامه‌های جانبی اداره سلامت این منطقه بود.

انتهای پیام/

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 52291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =