تشکیل قرارگاه جهاد فرهنگی در منطقه ۵

قرارگاه جهاد فرهنگی منطقه ۵ در ناحیه مقاومت بسیج قدس تشکیل شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، داود گودرزی شهردار منطقه در مراسم زمزمه محبت که در ناحیه مقاومت بسیج قدس برگزار شده بود با اشاره به شهدای عزیز حادثه تروریستی کنسولگری ایران در سوریه گفت: در این چند هفته که به عنوان شهردار منطقه ۵ مشغول به فعالیت شدم نکته جالب و برجسته ای که دیدم همدلی و همراهی دستگاه ها با یکدیگر بود و باید این وحدت و همدلی بیشتر شود تا کارهای جدی و موثر بیشتری عملیاتی شود.

گودرزی شهردار منطقه ۵ با تمجید از وجود همدلی و هماهنگی بین دستگاه ها در این منطقه گفت: این وحدت و همدلی زیرساختی را فراهم می کند که به سمت انجام کارهای بهتر و بیشتر برای شهروندان پیش برویم.

وی ادامه داد: این وحدت و همدلی زیرساختی را فراهم می کند که به سمت انجام کارهای بهتر و بیشتر برای شهروندان پیش برویم. من تصور می کردم در ابتدای حضورم باید اقدامات زیادی برای ایجاد این هماهنگی رقم بخورد اما خوشبختانه الان ما جلو هستیم و کارهای مشترکی که در سالیان اخیر توسط دستگاه ها ایجاد شده فضا و شرایط را برای رقم زدن کارهای بزرگ فراهم کرده است.

شهردار منطقه ۵ تصریح کرد: تجربیاتی که در سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بدست آوردیم در کنار انتظاری که مقام معظم رهبری از ما دارد که کارهای بزرگ را رقم بزنیم و همچنین وجود مردمی که لیاقتی بسیار بیشتر از این را دارند و با وجود همه مشکلات، در مناسبت های مختلف پای کار هستند ما را مجاب می کند که بیشتر از اینها برای این مردم تلاش کنیم و باید دهها برابر بیشتر کار کنیم. فلسفه وجودی ما به عنوان یک مسئول این است که کاری کنیم مردم در این دنیا و آن دنیا خوب زندگی کنند. باید خیلی جدی تر، هماهنگ تر و هوشمندانه تر برنامه را تنظیم کنیم تا منطقه ۵، منطقه ای نمونه در سطح کشور باشد.

گودرزی با بیان اینکه ما دیگر نباید مثل سال های اول انقلاب بی تجربه باشیم تصریح کرد: باید همه تجربیات سال های گذشته خود را جمع کنیم و چیزی طراحی کنیم که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری یک کار فرهنگی تمیز باشد. باید از ظرفیت های منطقه، شرایط شهروندان و ظرفیت های نخبگان، خلاقان و صاحبان ایده استفاده کرد و با بهره مندی از آنها کار را پیش برد.

وی در پایان گفت: ما در منطقه ۵ شهرداری تهران خادم مردم هستیم تا در کنار هم خادمی بهتری برای مردم بکنیم و با شتاب بیشتری با استفاده از ظرفیت های موجود کاری کنیم تا شهروندان عزیز دغدغه کمتری داشته باشند.

 انتهای پیام /

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 52318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =