اجرای طرح ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی در منطقه ۴

شهرار منطقه ۴ گفت: طرح ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی و افراد بی‌پناه با همکاری یگان ویژه منطقه در سطح منطقه آغاز شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی اصغر کمالی زاده اظهار کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، بهبود منظر شهری و ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی و بر اساس تأکیدات شهردار تهران این طرح در محورهای جمع آوری معتادین متجاهر، کودکان کار و خیابان، متکدیان و زباله گردها به طور ضربتی در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات شهروندان است و در اولویت مدیریت شهری قرار گرفته است افزود: در اولین جلسه سال جدید جلسه ای با این موضوع با حضور مدیران و شهرداران نواحی ۹ گانه برگزار و تقسیم کار دقیق به حوزه‌های اجرایی و ستادی با همکاری ارگانهای مرتبط و محوریت مرکز خدمات اجتماعی منطقه  صورت گرفت.

شهردار منطقه ۴ افزود: از این رو شب گذشته طرح ضربتی با حضور یگان ویژه شهرداری تهران با همکاری نواحی ۶، ۷، ۸ و ۹ اجرایی و چهره این نواحی از افراد آسیب دیده پاکسازی شد.
کمالی زاده گفت: از ابتدای اجرای این طرح( ۱۵ فروردین) تا کنون حدود ۱۱۰ معتاد متجاهر، کودک کار و متکدی از نقاط بی دفاع، کلونی ها و چهارراه های سطح منطقه جمع آوری و به مراکز مورد نظر ارجاع داده شده اند.

وی خاطر نشان کرد: طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در کنار حفظ آرامش وامنیت شهروندان به زیبایی منظر شهری  کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری همه ارگانها و دستگاه های مرتبط در یک بسیج همگانی پایتختی عاری از هر گونه معضل و آسیب را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 52409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =