رصد منابع آلاینده‌ محیط زیست در منطقه۲۲ آغاز شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ از آغاز رصد منابع آلاینده زیست‌محیطی در صنوف مختلف سطح منطقه۲۲ خبر داد و گفت: به منظور کنترل منابع آلاینده با خاطیان برخورد قانونی و به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ محمدحسن فصیح اظهار کرد: مطابق دستورالعمل صادر شده از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با عنوان "معرفی و کنترل منابع آلاینده محیط زیست شهر تهران مبنی بر کاهش و کنترل معضلات محیط زیستی، جلوگیری از تخلفات محیط زیستی و نظارت بر فعالیت‌های صنعتی، کارگاهی، صنفی، خدماتی و همچنین پروژه‌های شهری، عمرانی و صنعتی، انجام آزمایشات جهت تعیین میزان آلایندگی منابع شناسایی شده، آغاز شده است.

فصیح افزود: تعداد منابع آلاینده توسط کارشناس محیط زیست شناسایی و مورد نمونه برداری قرار گرفت که در تعدادی از موارد اقدام به رفع آلایندگی های خود کردند و موارد باقی مانده که هنوز اقدامی انجام نداده‌اند در صورت عدم رفع آلایندگی تا مهلت داده شده از طریق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با آنها برخورد می شود.

وی ادامه داد: آلایندگی های موجود در زمینه آلودگی هوا، صوت، آب، خاک وفاضلاب این ناحیه مورد بررسی قرار می گیرند که بیشترین مکان‌های آلوده کننده که شناسایی و اقدام شده است شامل کارواش‌ها، خدمات خودرویی و مجتمع های مسکونی بوده است.

انتهای پیام/
 

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 52493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =