استفاده از ظرفیت تجمع‌های نماز عید فطر برای جلب مشارکت مردمی

شهردار منطقه ۱۱ از اجرای طرح فوریتی دو هفته‌ای آسیب‌های اجتماعی این منطقه با حداکثر توان خبر داد و گفت: از ظرفیت تجمع‌های نماز عید فطر برای آگاهی‌بخشی و جلب مشارکت مردمی در مورد این طرح استفاده خواهیم کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه با اشاره به اجرای طرح فوریتی دو هفته‌ای آسیب‌های اجتماعی در این منطقه گفت: این طرح از هفته گذشته در منطقه ۱۱ آغاز شده و تا آخر فروردین‌ماه با هدف پاکسازی منطقه از آسیب‌دیدگان اجتماعی در ۵ گروه اولویت‌دار معتادان متجاهر، کودکان کار، بی‌سرپناهان، زباله‌گردها و تکدی‌گران با حداکثر توان اجرا می‌شود.

موسوی افزود: پیرو دستور شهردار تهران برای جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح محدوده منطقه ۱۱، این اقدام با محوریت نواحی و همکاری سه دستگاه خودروی ون آسیب‌های اجتماعی شهرداری و با همراهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و شهرداران نواحی، رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۱۱ و جمعی از مدیران در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۱۱ با بیان اینکه جلب مشارکت مردم در اجرای طرح بسیار مؤثر است، ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت تجمع‌های عید فطر و آگاهی‌بخشی به مردم در مورد این آسیب‌ها از مشارکت آنها در بهتراجراشدن این طرح استفاده کنیم.

گفتنی است از جمله خیابان‌هایی که طرح در آنها اجرا شده، خیابان‌های شوش شرقی و غربی، میدان راه آهن، زیرپل جوادیه، پایانه معین و شیخ‌محمدی بوده و تعدادی معتاد متجاهر با همراهی مأموران انتظامی به داخل خودرو منتقل و تحویل شد.

طبق آمار در هفته اول، ۶ متکدی، ۳۶ معتاد متجاهر، یک کودکان کار، ۱۵ بی‌خانمان به اتوبوس انتقال سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی تحویل داده شد. این تعداد توسط گشت حامی شهر منطقه با همکاری عوامل شهربان و معبربان و مدیران اجتماعی نواحی جمع‌آوری و ارجاع شده‌اند.

انتهای پیام/

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 52580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =