تداوم بهسازی آسفالت مدارس در منطقه۹

شهردار منطقه۹ از تداوم مرمت و بهسازی آسفالت مدارس و محیط پیرامونی آن در قالب طرح تحولی بیست گانه خدمت در شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: شهرداری منطقه۹ ازسال گذشته در راستای اجرای طرح تحولی بیست گانه خدمت در شهر تهران در قالب مرمت و بهسازی آسفالت مدارس منطقه۹ اقدام کرده که همچنان به قوت در نیمه اول سال ۱۴۰۳ در حال اجرا و پیگیری می‌باشد.
 وی افزود: در این طرح فضای مدارسی که آسفالت آن نیازمند نوسازی هستند مرمت می‌شوند که در سال جدید   عملیات عمرانی مدرسه شهدای معلم به مساحت ۴۴۲ متر مربع با بیش از ۵۸ تن آسفالت اجرایی شده است.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: همچنین مدرسه ایمانی به مساحت ۱۰۵۰ مترمربع با ۱۳۹ تن آسفالت، مدرسه شهید آوینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و ۱۳۹ تن آسفالت، مدرسه نظام مافی به مساحت ۷۰۰ متر مربع با ۹۲ تن آسفالت و مدرسه سلمان فارسی ۲ به مساحت ۱۰۵۰ متر مربع  و ۱۳۹ تن آسفالت در حال نوسازی هستند..

مرتضوی در خاتمه یادآور شد: در مجموع بیش از ۵۲۷ تن آسفالت در نیمه اول سال ۱۴۰۳ به منظور نوسازی فضاهای آموزشی منطقه ۹ مد نظر می‌باشد که به منظور اجرای طرح تحولی بیست گانه خدمت در این قسمت از پایتخت اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 52881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =