کوچه پشت شهرداری ساماندهی می‌شود

شهردار منطقه۱۲ به همراه معاون حمل ونقل وترافیک وشهردار ناحیه یک طی بازدیدی از کوچه پشت شهرداری، از ساماندهی این معبر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه پس از حضور در معبر پشت ساختمان بلدیه به منظور پیرایش شهری و زیبا سازی منظر شهری در راستای اصلاح تابلوها و نماهای مغازه ها در این معبر ، دستوراتی را به مدیران ذیربط ابلاغ کرد.

درادامه بازدید مقررشد رئیس اتحادیه کسبه این معبر طرح پیشنهادی خود راجع ساماندهی و یکسان سازی تابلو مغازه ها در کمیته نمای شهرداری منطقه ۱۲ ارائه دهد تا پس از بررسی و تصویب اجرایی شود.

وحیدرضا انارکی محمدی سپس از پارکینگی که معاونت حمل ونقل منطقه در راستای ساماندهی موتورسیکلت ها در ضلع جنوب این معبر با نرده کشی ایجادکرده بود ، دیدن کرد و با اشاره به تردد بالای موتورسواران در این محور ،این اقدام را مطلوب ارزیابی کرد.

شهردار منطقه به همراه معاون حمل ونقل وترافیک با حضور در این پارکینگ و بررسی آن ، دستوراتی را راجع ساماندهی آن برای جلوگیری از ورود و یا توقف چرخی ها در این پارکینگ که مختص موتورسیکلت ها است را به پیمانکار مربوطه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 52885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =