برگزاری اختتامیه هفته ملی سلامت در منطقه ۱۲

اختتامیه هفته ملی سلامت در اردیبهشت ۱۴۰۳، با حضور اعضای کانون افراد دارای معلولیت در فرهنگسرای یاریگران زندگی ناحیه ۵ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره سلامت منطقه ۱۲، اختتامیه هفته ملی سلامت در قلب طهران، با حضور محمد جنگروی رئیس اداره سلامت، مهدی سیف الهی مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۵، مدیران محلات آبشار قیام و کوثر، خزائی مدیر فرهنگسرای یاریگران زندگی با برنامه‌های شاد و مفرح ویژه مدعوین برگزار شد. 

این برنامه با «شعار حال خوب ساختنیست» و با هدف ایجاد حال خوب برای افراد دارای معلولیت به اجرا درآمد. 

در جشن پایانی هفته ملی سلامت پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود ملی ، سخنرانی حجت الاسلام پرهیزکار مدیر محله قیام برگزار شد.

حجت الاسلام پرهیزکار ضمن قدردانی از زحمات کارشناسان و مسئولین اداره سلامت منطقه ۱۲ مطرح کرد: خدمات ویژه اداره سلامت به مناسبت هفته ملی سلامت در سطح منطقه بسیار چشمگیر و قابل ستایش است و با استقبال بی‌نظیر شهروندان روبرو بود. این گونه فعالیت ها در راستای آگاهی رسانی به مردم و ارتقای فرهنگ خودمراقبتی بسیار ستودنیست و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم. 

در ادامه گروه سرود نسیم نور با اجرای زیبای خود حال خوب را در فضای سالن ایجاد کردند.

همچنین نوازندگی دف و تمبک دو نفر از اعضای کانون افراد دارای معلولیت، شعبده بازی و طرح دستی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این جشن بود.

در خاتمه از اعضاء فعال کانون‌های سلامت محور ناحیه ۵ تقدیر به عمل آمد و با پذیرایی از مدعوین جشن به پایان رسید.

انتهای پیام/

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 53529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =