محور جمهوری هدف پایش طرح «الگوی خدمت» در منطقه ۱۲

در راستای اجرای طرح «الگوی خدمت» محور جمهوری به عنوان یکی از ۵ محور این طرح با حضور شهردار منطقه۱۲، معاونان حمل ونقل وترافیک، فنی وعمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و شهردار ناحیه یک مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه گفت: طرح "الگوی خدمت " سه طرح ۳۶۰درجه، نگهداشت شهر و تحول بیست‌گانه خدمت را در برمی‌گیرد که باید قبل از اجرای آن، محورهای منتخب به طور دقیق پایش و بررسی شود.

در همین راستا شهردار منطقه ۱۲ در بازدید از محور جمهوری دستوراتی مبنی بر ساماندهی تابلوی اسامی معابر(هشدار ترافیکی)، ایستگاه های اتوبوس این محور و رفع نواقص مسیرهای تردد ویلچر را به معاون حمل و نقل و ترافیک و شهردار ناحیه ۱ ابلاغ کرد.

وحیدرضا انارکی محمدی با تاکید بر طرح ۳۶۰ درجه، از شهردار ناحیه یک خواست تا با گردش ۳۶۰ درجه ای به تمام ابعاد و ایرادات محدوده تحت نظارت خود مانند موضوعات عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، زیباسازی، ترافیکی و حتی شهرسازی و اجتماعی که نارضایتی شهروندان را به همراه دارد، شناسایی و رفع کند.

وی با تاکید بر پیاده روسازی معابر که از موارد مهم طرح بیست‌گانه خدمت نیز به شمار می رود، گفت: پیاده رو سازی خیابان لاله‌زار با اجرای عرض وضع موجود، پیاده رو سازی ضلع شمال غرب چهارراه مخبرالدوله و ساماندهی نهر آن و تکمیل پروژه پیاده رو سازی خیابان جمهوری حدفاصل مخبرالدوله تا ظهیرالاسلام را در دستورکار معاون فنی وعمرانی منطقه وشهردار ناحیه ۱ قرار داد.

شهردار منطقه ۱۲ در ادامه این بازدید به موارد عمرانی دیگری مانند بهسازی معبر نوشین و ساماندهی تک باغچه های آن، اجرای تراش روکش خیابان جمهوری حدفاصل مخبرالدوله تا ظهیرالاسلام و اجرای موارد نگهداشت پیاده روی خیابان جمهور اشاره و بر رسیدگی به آن ها تاکید کرد.

انارکی محمدی با تاکید بر طرح نگهداشت شهر مواردی همچون حذف زوائد بصری، پاکسازی المان های شهری، لایروبی مستمر انهار، نظافت معابر، نگهداشت و واکاوی فضای سبز و رسیدگی به مخازن زباله را احصا و دستورات لازم را به معاون خدمات شهری و محیط زیست ابلاغ کرد.

گفتنی است شهرداران نواحی شش گانه منطقه ۱۲ در راستای اجرای طرح " الگوی خدمت "، با بازدید های میدانی مستمر در حال احصای مشکلات و جلب رضایت شهروندان هستند.

انتهای پیام/

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 52949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =