ثبت کمترین تعداد پیام‌های ۱۳۷ با موضوع آب‌گرفتگی در منطقه۱۳

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ با اشاره به تمهیدات و اقدامات صورت گرفته برای مواجهه با بارندگی‌ها، از ثبت کمترین تعاد پیام‌های ۱۳۷ با موضوع آب‌گرفتگی در ایام بارندگی فروردین سال جاری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مهدی رضایی مالیدره، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: در روزهای بارش نزولات آسمانی، منطقه ۱۳ با استقرار عوامل اجرایی و لایروبی و نظارت بر وضعیت انهار سطح محدوده، عملکرد خوبی داشتند و شاهد کمترین فراوانی پیام های ۱۳۷ با موضوع آبگرفتگی در روزهای بارانی در بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران بوده ایم.

وی افزود: بر اساس اعلام سازمان بازرسی شهرداری تهران، روند ثبت درخواست های شهروندان در روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین نشان می دهد که منطقه۱۳ با ثبت ۱۰ پیام کمترین میزان درخواست های مربوط به بارندگی را در فروردین ۱۴۰۳ داشته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ اظهار داشت: در این راستا با تلاش صورت گرفته در معاونت ها و نواحی منطقه، شهروندان کمترین مشکل در معابر سواره رو و پیاده رو را شاهد بوده و این منطقه توانست در بین مناطق ۲۲ گانه، کمترین تعداد پیام های ۱۳۷ با موضوع آب گرفتگی را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/ 

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 52957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =